Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Dees schreef:Lorette, dat paard heeft geen raar hoofd hoor, dat witte randje zou mij inderdaad ook niet storen.
(ps, misschien is het een handig ideetje om dingen niet al te persoonlijk op te vatten?)
NWDynamite schreef:@Listiglistje, dat vind ik juist een prachtig hoofd. Straalt adel en statigheid uit vind ik. Ik val daar echt op. Een paard met mensenogen vind ik juist cool, ben daar een beetje vreemd in haha. Een paard moet iets aparts hebben voor mij. Die mij liever dat paard van jou en dan ook nog met mensenogen dan 1 met een uberchique en klein hoofd. Dat vind ik niets, veel te 'breekbaar'...
Lante schreef:Een mooi hoofd wordt gemaakt door de uitstraling ik kende een paard met een ramshoofd en een enorme witte bles, was een oranje vos en toch was hij erg erg mooi. Hij had gewoon iets koninklijks, ondanks dat je toch niet echt iets moois aan zijn hoofd kon vinden.
Pion schreef:Jij had toch ook kijkers Melanie?
Klikte dat? Of heb ik eroverheen gelezen?
Pletje123 schreef:Lante schreef:Een mooi hoofd wordt gemaakt door de uitstraling ik kende een paard met een ramshoofd en een enorme witte bles, was een oranje vos en toch was hij erg erg mooi. Hij had gewoon iets koninklijks, ondanks dat je toch niet echt iets moois aan zijn hoofd kon vinden.
Ik vind die Lipizzaners met hun ramshoofden toch ook heel adelijk op de 1 of andere manier