Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rivendell schreef:In het verslag over het kortgeding, staat dat de wolf liever schapen eet. Maar ik zie bij ons in de buurt amper nog schapen. Volgens mij zijn al veel boeren gestopt met schapen, omdat het niet meer te doen is. Hoe minder schapen, hoe meer andere dieren gepakt gaan worden toch?
Citaat:Doldersum Drenthe
14-07-2024
22.50 uur
Vermoedelijke zichtmelding
Vermoedelijk een stuk of 4 wolvenwelpjes gespot net op de weg van boschoord richting doldersum
Tijd: 22:50
meldingen graag zo snel mogelijk naar ons nummer wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889 via WhatsApp
#geenwolf
Citaat:Molenburen, Vinkega Friesland
13-07-2024
23.00 uur
Zichtmelding goudjackhals
Goudjakhals gezien liep voor auto langs de weg over tijd 23:00
meldingen graag zo snel mogelijk naar ons nummer wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889 via WhatsApp
#geenwolf
Citaat:Nieuw heeten Overijssel
13-07-2024
23.45 uur
2 wolven gezien, toen ik verder fietste nog duidelijk gehuil/gebalf van de wolfen gehoord.
Meldingen over graag zo snel mogelijk aan de beheerders via whatsapp wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889
#geenwolf
jobamara schreef:Benzz schreef:Maar mevrouw liep in een gebied waar je uberhaupt niet mag komen. Dus waarom waarschuwen als dat hol precies in dat gebied zit.
Volgens mij ben je slecht op de hoogte en praat je de grootste stoker in heel deze ellende na
jobamara schreef:Benzz schreef:Maar mevrouw liep in een gebied waar je uberhaupt niet mag komen. Dus waarom waarschuwen als dat hol precies in dat gebied zit.
Volgens mij ben je slecht op de hoogte en praat je de grootste stoker in heel deze ellende na
Citaat:15 juli 2024
Tussen Boschoord en Doldersum
Tijd: 19.15 uur
Wolven welpje gespot bij het oversteken vd weg van Boschoord naar Doldersum. Het liep het bos in door de sloot richting het Doldersumseveld.
Graag zichtmeldingen en aanvallen zsm doorgeven via 06-26952282. Sla dit nummer aub op in uw telefoon.
Rizette schreef:Nou Bennz een wijkagent die zich tegen derden uitlaat over een zaak die hij onderzoekt? Wie is die wijkagent?
Benzz schreef:Rizette schreef:Nou Bennz een wijkagent die zich tegen derden uitlaat over een zaak die hij onderzoekt? Wie is die wijkagent?
Haha, het gaat natuurlijk over zeer privacy gevoelige informatie. NOT! Geen naam, geen naam van de hond. Alleen de situatie. En dat hij dat verteld omdat bewoners ongerust zijn snap ik volledig. Dat mag hij namelijk ook gewoon.
Het gaat niet om een crimineel.
Sanet schreef:Waarom staan er bankjes in een deel van het bos waar je niet mag komen dan? Of is dat tijdelijk dat je daar niet mag?
Citaat:Elspeet,Veluwe
15-7-2024
22.00
Zichtmelding wolf
Bergweg, Elspeet
meldingen graag zo snel mogelijk naar dit nummer. +31 617018889
tienus63 schreef:Vier jongen geboren op Noord-Veluwe en bakkeleiende Faunabescherming en Zoogdierenvereniging.
[ [url=m/wElxaI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bron Twitter zoogdierenvereniging /Faunabescherming
Geen wolf in cultuurlandschap
https://www.facebook.com/share/p/897oqg ... tid=WC7FNe
Popstra schreef:Zag net dat het parlement ergens in Roemenie Bij elkaar gekomen is en de wet veranderd word zodat ze daar meer beren mogen schieten omdat er weer iemand opgevroten was...
https://www.demorgen.be/nieuws/roemenie ... ~bafc49fb/