Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kaja schreef:Ik zou ook niet bang zijn, denk ik. Wel dat m’n honden dreiging voelen en daardoor het gevecht aan willen gaan. Daar zit mijn angst.
thequeensmum schreef:Ik heb juist een hondje dat vriendjes met iedereen wil zijn. Gaat er heel onderdanig op af en probeert dan voorzichtig of de andere hond wil spelen. Wil hij/zij dat dan gaan alle remmen los, wil hij/zij dat niet dan druipt ze weer af. Vraag me echt af wat er zou gebeuren als zij een wolf zou zien of ruiken. Ziet ze een wolf als potentiële speelmakker of is ze instinctief bang?
Wintu schreef:Kaja schreef:Ik zou ook niet bang zijn, denk ik. Wel dat m’n honden dreiging voelen en daardoor het gevecht aan willen gaan. Daar zit mijn angst.
Nou precies dat. Ik zelf ben niet heel angstig, maar mijn hond is bang van andere honden en omdat te maskeren maakt ie zich daarom nogal groot.
Vraag me erg af of hij het met een ontmoeting met de wolf ook zal doen of dat hij instinctief wat gas terug neemt.
Kuggur schreef:Ik ben vrij vaak in het locale schapenslachthuis geweest en wat die vergelijking aangaat, ik zou het wel weten, met een electrische tang om het hoekje worden geholpen, of levend worden verscheurd door een groep roofdieren....
Loretta schreef:Onali schreef:Wat een eng clubje
[ [url=m/cOMkM4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Reactie op een andere reactie wbt het aanklagen van de boer.
Het zijn altijd weer exact de zelfde reacties die nagepapegaaid worden.
Die dierenrechtenclubs zijn in 1 ding heel erg goed, en dat is marketing.
Rizette schreef:Ja die maken dankbaar gebruik van de inhaligheid van de Nederlander die massaal deelneemt aan de Postcodeloterij onder het mom van het feit van stel dat de buren iets winnen en ik heb niet. Clubjes gebruiken het geld om dierhouders het leven zuur te maken. Rewilding zorgt er voor dat we straks met onze paarden nog om het bos heen mogen rijden en er niet meer in mogen. Op veel plaatsen gaan de ruiterpaden door de gebieden al weg en mag je er nog in een grote boog om heen. Dan heeft de wolf voldoende rust. En als de wolf het belieft loopt hij wel in jouw wei.
Wintu schreef:Rizette schreef:Ja die maken dankbaar gebruik van de inhaligheid van de Nederlander die massaal deelneemt aan de Postcodeloterij onder het mom van het feit van stel dat de buren iets winnen en ik heb niet. Clubjes gebruiken het geld om dierhouders het leven zuur te maken. Rewilding zorgt er voor dat we straks met onze paarden nog om het bos heen mogen rijden en er niet meer in mogen. Op veel plaatsen gaan de ruiterpaden door de gebieden al weg en mag je er nog in een grote boog om heen. Dan heeft de wolf voldoende rust. En als de wolf het belieft loopt hij wel in jouw wei.
Niet alleen voor de wolf, hier kun je hele stukken al niet meer langs vanwege de kamsalamander![]()
Maar ik sprak laatst de boswachter. Bij het DFW willen ze het zo maken dat recreatie enkel nog aan de buitengrenzen van het gebied plaats vindt en het midden dan recreatieluw moet worden.
Skessa_ schreef:https://www.gld.nl/nieuws/7938781/koeie ... t-hazenpad
Ik wil best radenin die buurt liep toch ook een wolf rond?
pluisje88 schreef:Skessa_ schreef:https://www.gld.nl/nieuws/7938781/koeie ... t-hazenpad
Ik wil best radenin die buurt liep toch ook een wolf rond?
Jepmijn paarden staan op nog geen 2 km afstand. Heerlijk dit. Ik sliep toch al zo lekker