Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
1976sanne schreef:Mijn paard staat de hele dag alleen in de wei, volgens mij vind ze dat ook niet leuk.
Als er paarden langs komen word ze helemaal wild
) Eerst wou hij ook niet over putten in de weg, alleen toen heb ik hem vlink op zn kop gegeven, en nu loopt hij er fluitend over heen. Ojaa... hij is ook heeeeeeeeel bang voor tekkers en voor motors (
) Dat kan ook aanstellerietes zijn, dat weet ik ook niet, maarjaa........ . Voor de rest word hij altijd een beetje ''blij'' als hij andere paardjes zien
Begint hij helemaal te machoon (jaja, en meneer is al 2 jaar geen hengst meer) Maar dat vind ik wel grappig asl ik maar gewoon normaal doorloopt. Voor de rest ik hij bomproef voor: kinderen, autos, skeelers, fietsers, schapen, lamas, kalkoenen, kippen, geiten, zwanen, ganzen, eenden en die allernieuwste skate boards met 2 wieltjes
onder het uiten van gesnuif en geblaas waar een mega draak
jaloers op zou zijn
, na een reeks platgetrapte
en lekke tuinslangen... is het ons gelukt haar dit af te leren... Overigens was Tennessee Magic altijd glimmend van trots
als ze weer een slang had "vermoord"...
tja geef hem eens ongelijk,