Paloma, het verhaal

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Paloma, het verhaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 10:26

Zullen we dan maar vragen of Bart de stekker uit bokt trekt?
Want wat heeft het nut van bokken dan?

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 10:27

doe wat je zelf zegt dan had er niet nog een nutteloze opmerking bijgestaan in het topic....

als er nou mensen zijn die paloma graag willen kopen om haar nog een kans te geven, wie ben jij dan om te zeggen dat ze dat niet moeten doen....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 10:27

Als je niet gaat springen met je paard is het niet erg. Mijn paard gaat als een wilde over de hindernissen en ik spring ook niet met hem omdat ik daar bang van wordt. Verder is het een ontzettend lief paard en ik zou hem ook kunnen verkopen onder dat motto zonder dat er iemand op proef heeft gereden. Hij is gewoon super braaf, punt uit. Dat kan voor die pony ook zo zijn.

Maar het is wel stom ja, want het kan natuurlijk ook totaal niet klikken. Maar als we discussie moeten gaan voeren hoe mensen met paarden omgaan en gewoon helemaal not, omdat ze er geen kijk op hebben en denken dat ze Aaaaalles er van af weten Knipoog, zijn we dagen verder.

Bij mij gaat het niet zo zeer om die pony, wel om het feit hoe deze mensen denken dat ze succesvol met ponies om kunnen gaan, daar twijfel ik nl aan.
Staat die pony aan huis??

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 10:32

ik geloof dat ik die post helemaal niet begrijp....

staat die pony aan huis ? welke pony ?
de nieuwe van alison ? geen idee daar gaat het hier (nog) niet om, die komt over een week wel in de verkoop.

en bij welke mensen twijfel je of ze met pony's om kunnen gaan ? bij alison en haar ouders ? daar hoef je niet aan te twijfelen, dat kunnen ze blijkbaar niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 10:36

kekaro schreef:
ik geloof dat ik die post helemaal niet begrijp....

staat die pony aan huis ? welke pony ?
de nieuwe van alison ? geen idee daar gaat het hier (nog) niet om, die komt over een week wel in de verkoop.

en bij welke mensen twijfel je of ze met pony's om kunnen gaan ? bij alison en haar ouders ? daar hoef je niet aan te twijfelen, dat kunnen ze blijkbaar niet.

Slimmerik haalt aan dat ze een pony koopt die te sterk wordt tijdens het springen en dat het daarom dom van SL is om zo een pony te kopen. Ik geef aan dat dat niet ter zake doet als je niet gaat springen, zeker niet als je wedstrijden gaat springen. Zegt nl niets over de braafheid van het paard, maar over zijn springgraagheid.

Ik vraag of die pony aan huis bij SL staat. Of bij een manege. Bij een manege zou ze nog wat hulp kunnen krijgen, alleen modderen aan huis is vaak wat anders. Hoezo is er dan zo weinig bekend over het wie wat waar als de pony bij de manege stond, hij moet dan toch opgehaald worden, stalhuur betaald worden e.d., weten de manege-eigenaren niet iets meer?

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 10:37

Ze staat niet aan huis en niet op een manege maar bij een boer.

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 10:40

ah de nieuwe pony dus.
dan snap ik het een beetje.

maar als je een pony richting slacht verbant omdat je er niet mee om kan gaan is het niet zo slim om vervolgens een nieuwe aan te schaffen zonder geprobeerd te hebben....dat is waar slimmerik op doelt.
er mee springen zal ze nog niet want voorlopig mag ze nog niet rijden....

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 10:41

Ja hoor daar is Alison weer Haha! Die blijft aandachtsgeil Haha!

Nog niet genoeg aandacht gehad? Doei, doei
Laatst bijgewerkt door Cayenne op 06-02-07 10:50, in het totaal 1 keer bewerkt

kekaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 10:42

nooit joh Lachen
moet ze eigenlijk niet naar school ? mag zeker niet met al die medicijnen....

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 10:43

Misschien kan ze even zelf vertellen hoe & wat?

sassefras

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 10:46

ik vind jullie behoorlijk ver gaan nu, geloof ook nooit dat dit de bedoeling is van het hele bokt gebeuren.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 10:46

Omg jullie zijn echt zo dom! Verdraaien heel het verhaal etc! Maar daar bemoei ik me niet mee.. Iemand stelde een vraag over waar mijn pony staat en ik geef er antwoord op en dan is het nog niet goed!

Dus als ik nu zeg waar Paloma is is het ook niet goed. Nou dan niet doei!

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 10:47

Oja, naar school? Ik moet vanmiddag naar het ziekenhuis en ik kan amper lopen. Daarbij zit ik ook niet meer op schooL!

nightlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 10:47

sorayalover1 schreef:
Omg jullie zijn echt zo dom! Verdraaien heel het verhaal etc! Maar daar bemoei ik me niet mee.. Iemand stelde een vraag over waar mijn pony staat en ik geef er antwoord op en dan is het nog niet goed!

Dus als ik nu zeg waar Paloma is is het ook niet goed. Nou dan niet doei!

Dat zeg je toch niet !!!
Waarom gebruik je dat paard steeds als gebruikersvoorwerp ??
Zo stijf sta je niet van de medicijnen

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 10:49

Wil heel SL niet goedpraten hoor, maar ik vind het nu ook wel een heksenjacht. Darom mijn vraag of ze ZELF even verhaal wil doen, ze is nu blijkbaar online. Misschien dat mensen daarna niet meteen een bak stront over haar uit kunnen gooien?

MamboBeach

Volgens mij is dit erg uit de hand aan het lopen ja!

0maris0

sorayalover1 schreef:
Oja, naar school? Ik moet vanmiddag naar het ziekenhuis en ik kan amper lopen. Daarbij zit ik ook niet meer op schooL!

Wat moet je dan nu al met een nieuwe pony??

Anoniem

Ik vind wel dat SL mag blijven reageren, het is niet zo dat we alleen over haar mogen praten, ook met haar.

Jammer is het eigenlijk wel dat SL niet het adres wil geven waar Paloma staat, toch wel het minste wat ze kan doen. Hij staat nu toch in de handel, dus boeien of een bokker hem nu koopt, die voorbereid is of een kind van iemand die geen idee heeft wat het verleden van die pony is.

Somebitch

Nee ineens wist ook heel bokt aan welke medicijnen ik zit ?? Heel slim! Echte doktoren hier op bokt zeg.

@IkbenEllen: Als ik hier mijn verhaal vertel zoals ik al vaak heb gedaan dan lieg ik dusja.

Nee ik sta nu ook bijna niet meer aan de medicijnen!

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 10:52

Paloma is allang door verkocht bij de handelaar. Aan iemand die er ook verstand van heeft, ervaring met zulke paarden. En staat nu daar, degene gaat kijken wat ze er mee kan.

Dit was het verhaal over Paloma.

Maar veel mensen zullen dit wel weer niet geloven en ik zal wel weer liegen.. Zoals jullie al heel de tijd roepen.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 10:52

IKbenEllen schreef:
Wil heel SL niet goedpraten hoor, maar ik vind het nu ook wel een heksenjacht. Darom mijn vraag of ze ZELF even verhaal wil doen, ze is nu blijkbaar online. Misschien dat mensen daarna niet meteen een bak stront over haar uit kunnen gooien?

Heksenjacht op de TS ging over Lynn, die dit topic heeft geopend, en niet SL.

Voor de rest heeft SL welgeteld haar verhaal 17 veranderd, dus geloofwaardig nee absoluut niet Haha!
En dat je nu met het feit gaat schermen dat je opeens wel weet waar Paloma is, terwijl je bleef zeggen dat je het niet zegt al genoeg Doei, doei Kinderachtig hoor.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 10:53

Mijn vragen: heb je nu al een andere pony, heb je die wel geprobeerd van tevoren? Hoe doe je dat nu, je kunt nu toch voorlopig niet rijden neem ik aan?

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-07 10:54

nou, ik ebn er weer wat een hysterie en bemoeials die halve verhaal kennen en wat gaan roepen.
Ik ben 23, woon sinds mijn 15e op mezelf. ik heb 3 paarden en eeigen stalling gehad. Geen opleiding afgerond, maar wel stages gelopen en gewerkt op stallen (waaronder bij grandprix ruiter in asenray)
Ik ben niet met mijn zakgeld in auto gespronegn om mijn penny gevoel te volgen. Ik heb gebeld, afspraak gemaakt, aanbetaald en ben toen vertrokken omdat allemaal zo snel moest en ik toch vrij had.
Dat arabian lover 3e persoon was wist ik ook niet helemaal, uit haar verhalen en die van Sorayalover zou zij vanaf 1400 uur in bezit zijn van Paloma, waarna hij weer aan mij doorverkocht zou worden.
Extra kosten, tja, ik heb ook paarden en die kunnen ook ziek worden, denk je nu echt niet dat ik daar een speciaal potje voor heb???? Tuurlijk, en dan nog kan altijd mn moeder evt nog bijspirngen. dat ik dat geld niet gebruik om paloma te kopen is mijn keuze, ik moet ook nog wat achte de hand hebben. En nee, gaat er niet eens om dat ik haar niet kan kopen van mn zogenoemde zakgeld, maar ik ga gen paard kopen wat ik niet ken en waar veel mee moet gebeuren voor 1100- terwijl ik weet wat ze gekost heeft een dag eerder, Ik ben wel goe dmaar niet helemaal gek he.

Somebitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 10:54

Ik zeg niet dat ik weet waar ze is maar als ik dit in het topic zou zetten zou ik wel mogen reageren en wil iedereen ineens alles weten. Ik weet dat ze verkocht is naar een volwassen vrouw zoals hierboven ook al beschreven staat.

Dus ze is UIT de handel. En niemand zal haar meer kunnen kopen, ja totdat ze weer te koop staat natuurlijk,

@IkbenEllen: Ja ik heb een nieuwe pony, deze kende ik al. En ik heb een verzorgster Knipoog

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 10:55

Cayenne schreef:
Heksenjacht op de TS ging over Lynn, die dit topic heeft geopend, en niet SL.

Geen heksenjacht op SL????? Mwoah...