Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Chiqa schreef:Dan staat de datum van de camera een dag op achter want dit schreef het TS gister;Citaat:Ik heb er fotos van.. die bij ander bokker op toestel zitten..
Maar zijn we nu niet een beetje heel erg achterdochtig?
Chiqa schreef:Jolliegirl schreef:is dit een reden om het niet te geloven ofzo?
Geen reden om het niet te geloven maar het is toch logisch dat je dan even op je hoofd krapt.
Ben benieuwd wat het TS hierop te zeggen heeft.
Chiqa schreef:Hey meiden, het is niet mn bedoeling geweest hoor om jullie niet te geloven,
was gewoon een speculatie denk als je dat terug leest dat je dat toch wel uit de tekst kan halen?
Was gewoon een spelen met gedachtes, en die werden overwogen.
Jammer dat door de negatieve klank in dit topic dít nu ove rhet hoofd wordt gezien,
maar kan het me wel een beetje voorstellen...
Mijn excuses als ik verkeerd ben overgekomen.
Chiqa schreef:Ik zie het nu.....Foto in TS profiel dateerd van augustus en er staat boven kerst.
Dus dat zal een verklaring zijn.
lolaaatjuhh schreef:weet je al meer?
Oprtalj schreef:Het lijkt me behoorlijk luguber als je zoiets aantreft.
Wat er gebeurd is lijkt mij het meest op een religieus (offer)ritueel. Zeker gezien het insmeren van kozijnen en het besmeren en vrijlaten van een dier. Dit soort rituelen worden bijvoorbeeld ook in de bijbel in het oude testament wel beschreven. Het besmeren met bloed van deurposten/kozijnen was bedoeld om het huis te beschermen t.o.v. plagen die God de ongelovigen aan zou doen.
Teuntje111 schreef:Wanneer je een afbeelding upload op mijnalbum.nl, maakt mijnalbum.nl hier een kopie, plakt er een logo bij rechtsonder en slaat hem opnieuw op als nieuwe afbeelding. Daarom staat er ook een datum van vandaag.tjeeminee!!! Wat zielig dat een aantal twijfelen doordat ik een amerikaanse aanduiding op mijn foto's heb, waar ik helaas helemaal niks aan kan doen door het uploaden!! De foto's zijn gemaakt volgens mijnalbum.nl op december de 7e in 2006 (12-07-2006 dus als het omgezet wordt in europese aanduiding) en dit staat ook in de eigenschappen.