Ik ben nog wel aan het twijfelen, ene foto's en filmpjes denk ik zeker een veulen, andere denk ik echt zeker weten niet. Lekker duidelijk. Maar wel spannend.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Soms meerdere keren per dag, inderdaad heel spannend zo!
(al geloof ik er momenteel niet meer heel erg in maar wie weet hoe ik er morgen over denk
)
thequeensmum schreef:Ik ( team veulen ) begin toch wel lichte twijfels te krijgen.
Maar als ik dan naar de foto kijk in je openingspost van de dag waarop ze bij je kwam, dan blijf ik voorlopig toch nog in dit team. Vooral omdat je zegt dat ze niet heel veel
eet
Team hooi is dus eigenlijk altijd prijs

RanjaRietje schreef:De popcorn is inmiddels op maar het is nog steeds spannend![]()

Het zou dus wel kunnen betekenen dat het op het laatste moment heeft gepakt maar ook dat is speculeren natuurlijk. We hebben daar wel steeds geintjes over gemaakt met elkaar; "zul je zien dat het in de nacht van zondag naar maandag nog gepakt heeft" (omdat we in eerste instantie helemaal geen veulen wilden en al helemaal niet in de winter).
Die peer is echt schattig, dat mag ook best hoor
Maar een veulentje met appeltjes is natuurlijk ook helemaal goed