Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Urbiezira schreef:Succes met de keuring, Tirrewyn! En ook succes aan alle kijkers dit weekend!
Mijn zoektocht is gister tot een goed einde gekomen met de goedkeuring van mijn nieuwe ruin!![]()
[ [url=m/zDJ0yH.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ltbuXO.jpg]Afbeelding[/url] ]
En toch ook eventjes een foto in z’n zomervachtje, omdat ik zo trots ben!
[ [url=m/KvBcCm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Een ruin van 8 jaar, 9 in mei, van Dream Boy x United. Suuuuuper blij met hem!
Marus schreef:@twirrewyn ahhh een teleurstelling
Jammer!!! Gelukkig nu naar voren gekomen
@Janinevv pijnlijk zoiets..... sterkte
Ik ben wel blij met jullie reacties want de twijfel over wel of niet keuren is nu weg.
Ik ga morgen naar de andere kant van het land
Stel het is wel HET paard hoe doen jullie dat met keuren? Want het is voor mij te ver om er even heen te rijden bij de keuring te zijn
(Klinisch).
En zijn hier ervaren spaanse paarden mensen?
Zijn ze vaak zenuwachtig met opzadelen?
Viel me nu een aantal x op en bij mij gaan alarmbellen rinkelen bij gedragsverandering zadelen. Maar wellicht is dit een bekend iets bij deze paarden
Veraaaaah schreef:Ik ben er bij 2 geweest vandaag. Deze zijn het helaas allebei niet geworden. We zoeken rustig door!
Ik heb nog nooit op een PRE gereden maar zie toch regelmatig leuke voorbij komen. Zou dat heel anders rijden dan een KWPN’er?
Sky_As schreef:Marus schreef:@twirrewyn ahhh een teleurstelling
Jammer!!! Gelukkig nu naar voren gekomen
@Janinevv pijnlijk zoiets..... sterkte
Ik ben wel blij met jullie reacties want de twijfel over wel of niet keuren is nu weg.
Ik ga morgen naar de andere kant van het land
Stel het is wel HET paard hoe doen jullie dat met keuren? Want het is voor mij te ver om er even heen te rijden bij de keuring te zijn
(Klinisch).
En zijn hier ervaren spaanse paarden mensen?
Zijn ze vaak zenuwachtig met opzadelen?
Viel me nu een aantal x op en bij mij gaan alarmbellen rinkelen bij gedragsverandering zadelen. Maar wellicht is dit een bekend iets bij deze paarden
We leve Nederland? Andere kant van het land is 2,3uur rijden? Dat zou ik toch wel over hebben om bij de keuring te zijn. Weet je hoeveel uur nog in je paard gaan zitten als blijkt dat hij achter af iets mankeert of toch niet helemaal onpartijdig gekeurd blijkt te zijn.... Wat is 6 uurtjes in een auto voor een dier waar je weet ik het hoe lang plezier van wilt hebben. Geen verwijt verder.... Je moet het natuurlijk altijd zelf weten.
als je in een ander land zegt dat je 3 uur in de auto lang vind lachen ze je waarschijnlijk uit...
Veraaaaah schreef:Ik ben er bij 2 geweest vandaag. Deze zijn het helaas allebei niet geworden. We zoeken rustig door!
Ik heb nog nooit op een PRE gereden maar zie toch regelmatig leuke voorbij komen. Zou dat heel anders rijden dan een KWPN’er?
Dilan93 schreef:Kopen jullie trouwens liever bij particulieren of bij een handelsstal?
Misschien een vooroordeel van mij hoor, maar ik ben bij een handelsstal al gauw bang dat er verborgen gebreken zijn.
Urbiezira schreef:Dankjulliewel voor de leuke reacties! Ik vind hem ook erg knap, haha, en hij is ook heel lief!Ben nu al helemaal dol op hem.
Hij heet Handsome Boy, en heb hem via een professionele tussenpersoon gevonden! Kan wel via PB doorgeven wie dat is, hele fijne en open communicatie. Wel in het hogere segment, maar dit was echt een schot in de roos voor mij.
Marus schreef:Particulier of handelstal...... ik begrijp je twijfel want die heb ik ook.
Ik denk in beide gevallen geluk hebben. Ook particulier is niet altijd te vertrouwen.
En ik vind het altijd spannend of er ook erge gedragsverandering komt bij het wisselen van eigenaar/stal. Nu een aantal keer meegemaakt.