Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)

heel leuk
om te zien hoe jij hier mee bezig bent.
ik ben ook benieuwd wat maximus gaat doen straks maar die is zowel lichamelijk als mentaal nog niet aan toe.
Het ziet er lekker ontspannen en vertrouwd uit. Ik ken ook meerdere die inderdaad lekker naar buiten gaan, niks mis mee!

opisop_shop schreef:Oh wat bijzonder zeg, meestal zijn het dan geen privé paarden.
Lijkt me wel lastig ivm mensen die misschien dingen aanleren of voeren?
Moeten de paarden ook 'natural' worden gehouden of dragen ze wel dekens enz?
Mijn doel is er straks weer een fijn wedstrijdpaard aan te hebben. 
Ik heb haar voor die vieze week toch maar een deken opgedaan.

opisop_shop schreef:Wat fijn Laura!
En al onder de man naar het bos, heerlijk. Zo deed ik dat vroeger met pony's ook, gewoon gelijk naar buiten. Lekker rechtuit kilometers maken.
nu heb ik ze niet meer binnen staan. Ik heb er nu ook 1 bij die gaat weven op stal en 1 met verlatingsangst en nu ze 24/7 buiten staan is het gedrag echt 80% minder. De wever (oude fokmerrie) weeft niet meer en die gene met verlatingsangst (de andere fokmerrie) gilt alleen nog maar 5 min en rent 1 rondje paddock en dan is het over, die liep zich ook kapot. is er een mogelijkheid dat die van jou wat meer buiten staat? Of eerst naar buiten kan voor de buurvrouw gaat?
) maar ze blijft zo groeien. Barbabientje schreef:Dat is echt wel lastig Nobel.
Mijne staat wel te brullen binnen als ze alleen is en mama buiten, maar verder niet opgefokt ofzo.
Hier nog steeds twijfel wat te doen, ze "smeekt" om te mogen werken, als in erg veel aandacht vragen en rottigheid uithalen (alle bordjes van de bak moeten weer vervangen worden) maar ze blijft zo groeien.
Inmiddels redt ze bijna de 1,70 denk ik met 2,5 jaar..
Cheyenne0252 schreef:Ik ben trouwens verschrikkelijk slecht met op iedereen reageren momenteel... ik ga Nena aanstaande zondag verhuizen en samen met alle stress van de afgelopen tijd hoop ik volgende week weer op al jullie super verhalen te reageren