[VOLG] Stal de Bonte Dijk

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

littleroosie

Re: [VOLG] Stal de Bonte Dijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-25 12:53

Weet je wat het is, als het 1 probleem was dan is het nog behapbaar. Maar het is nu en voernijd, en hengstigheid en niet met andere paarden kunnen.

We hebben vandaag weer contact opgenomen met de verkoper, ze heeft 2 weken om te reageren. We hebben besloten dat ze toch terug gaat naar de vorige eigenaar. Mijn man vind het heel vervelend zoals ze is op stal en met de andere paarden. Ik twijfelde zelf maar ik wil hier thuis geen frustraties om.

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 14:16

Nee snap ik, je wil gewoon lekker kunnen rijden...

Furst

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 14:18

Jammer dat ze toch teruggaat.. Hopelijk vind je toch terug een leuk maatje waarmee je weer plezier kan hebben!

FriesWytske

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-25 14:38

Ik snap je helemaal.

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 12:22

Nou door stom toeval ben ik bij de vorige, vorige eigenaar van Nex terecht gekomen. Dat had ze ook al zon last van de hengstigheid, wilde niet de trailer op, bozig maar stond daar wel met een andere merrie op de weide. De verkoper wist dus zeker wel van haar gedrag af en heeft ze dus ook altijd al gedaan. Inmiddels aangetekende brief en email gestuurd, nu heeft ze 2 weken de tijd om daar op te reageren.

Casper is vanmorgen uit logeren gegaan bij vrienden van ons in het dorp. Zij hebben ook een veulen van dit jaar, nu kunnen ze mooi samen opgroeien. Het andere veulen vind Casper nog wel heel spannend, maar Casper was ook even te druk met zichzelf showen:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:30

Ik snap je, het moet wel leuk blijven ook voor je vriend.
Hopenlijk krijg je niet al te veel gezeur en kan ze terug.

Ahh fijn dat Casper een vriendje heeft gevonden. Hopenlijk klikt het goed met die 2.

Zal straks wel stil worden op stal, als je nog niks anders heb gevonden tegen die tijd ;)