Ik wil dit toch met jullie delen
Toch de kans gepakt om een slee te kopen en te gaan sleeën

Eerst een vriendin er op, en ik er naast lopen. Toen geruild en toen verzette hij geen stap meer

Hij keek alleen maar achterom waar ik was en wilde niet meer. Toen vroeg ik of ze hem lang touw wilde geven en ben ik tegen hem gaan praten. Toen werkte het gas weer

Toen heeft ze het touwtje vastgemaakt aan het tuig (zodat we hem nog konden pakken mocht het nodig zijn) en ben ik zelf gaan sturen. Uiteindelijk draafden we lekker en zelfs 2 galopjes gedaan
Hij ontspande, oortjes er op en hij ging zelfs momenten nageeflijk lopen (met een los teugeltje

)
[ [url=m/GLDPG8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/n0bNTk.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/a6iprq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kleine note: hiervoor had hij alleen nog maar een bandje gesleept, waar hij niks om gaf. Met het puzzelen hoe de slee moest kwam hij even "helpen" en draaide hij dus om met slee er bij. Hij stond klem en keek alleen maar 'help ik heb iets gedaan wat niet werkt'. Hieruit maakte ik dus op dat hij de slee niet eng vond
Ik heb namelijk een hoop commentaar gekregen dat het niet verstandig was en dat hij een trauma had kunnen oplopen en dat ik dan nooit meer zou kunnen mennen.
Ik ken hem goed, we vertrouwen op elkaar en hij is zo nuchter dat ik dit aandurfde.