Moderators: Coby, Neonlight, C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance
Retjethorse schreef:Hannanas: Nee, die komt niet terug, want hij is van mening dat als hij terug moet komen binnen een paar weken, hij zijn werk niet goed gedaan heeft.
Sintara schreef:Oh jee, dat is inderdaad schrikken. Gelukkig was er niets aan de hand!Oh balen dat ze niet goed liep!
Hopelijk is het snel weer beter.. Mijne lag vanochtend in de paddock en bleef ook liggen toen ik erbij kwam, super lief. Maar toen ik met haar wou wegstappen liep ze raar kreupel hee. Dus ik schrikken, maar toen bedacht ik me dat ze links kreupelde en ook op links had gelegen. Dus even wat gemasseerd, beentjes gerekt en gestrekt en toen was het weer ok . Wat een bibbers krijg je zo van een eigen paard..
Hannanas schreef:Geen idee, we gaan het even aankijken voorlopig. Als het blijft of verergert, gaan we ermee verder natuurlijk.Hopelijk geen geïrriteerde pees? Dat dan toch aan het licht komt nu ze meer in balans is gebracht door de osteopaat.
Ben benieuwd naar Naranja! Leuke naam vind ik dat ook, vrolijk.
xLaraaj schreef:Ja klopt! Ik heb haar vorig jaar toevallig ontmoet toen we een rit bij Trojano gingen maken. Zij was toen op bezoek bij Yerba.Ooh heeft je onkel Yerba gekocht?
Deze was eerst door een andere bokker gekocht maar ze heeft spijtig genoeg moeten afzeggen
Sintara schreef:Verschrikkelijk he... Ik heb geen flauw idee wat ze gedaan heeft, maar het kan enkel in de stal gebeurd zijn.In stap kon ik het niet zo plaatsen, draf doet gewoon pijn arme knollie. Wat heeft ze nou weer gedaan mijn paard zit ook weer in de lappenmand
Hannanas schreef:Ik ga haar enkele dagen rust geven en dan kijken of er beterschap in zit.Ach waardeloos stap en draf zijn echt heel slecht. Wat is je plan? Dierenarts erbij komende week? Je hebt in ieder geval een mooi filmpje gemaakt voor jezelf ter controle om haar loop gedrag bij te houden.
is er een been of hoef nog warmer? rug? heup? Voel je ergens warmte of hardheid?
Varekaj schreef:Op het harde stapt ze gewoon vrolijk mee. Ze stapt veel ruimer uit zichzelf sinds de osteopaat geweest is en ook op een vlotter tempo.Kreupel zou ik niet zeggen maar ze houdt alles compleet stokstijf vast in haar lichaam en ze loopt wel pijnlijk. Heeft ze warme hoeven of pezen? Pulsatie in de kootholte? Hoe stapt/draaft ze op het harde op een rechte lijn?
Ik zou dit doorsturen naar Jurgen en naar je DA voor advies.