Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Cerastes schreef:O ok ik zal er eens goed naar kijken want ze hebben verschillende producten zag ik net!
Ik had dr staart laatst eerst uitgewassen met warm water, toen gewassen met baby shampoo een paar keer en toen met creme spoeling een paar keer.
Laten opdrogen en de dag ernaar met cowboy magic uitgeborsteld.
Cemlys schreef:[ [url=m/qeDCFe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Spb6aW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Bij mijn jaarling van dit naar dit. Eerst de degreaser, dan shampoo en conditioner. Hij was nog iets gelig omdat er hier en daar nog mest in hing en die had ik er nat nog uitgekamd.Cerastes schreef:O ok ik zal er eens goed naar kijken want ze hebben verschillende producten zag ik net!
Ik had dr staart laatst eerst uitgewassen met warm water, toen gewassen met baby shampoo een paar keer en toen met creme spoeling een paar keer.
Laten opdrogen en de dag ernaar met cowboy magic uitgeborsteld.

Kun je een instructrice vragen voor wedstrijdbegeleiding? Ik heb zelf nooit gereden (inmiddels wel aan het lessen) dus geen idee hoe dit werkt. Hebben jullie nog ideeën?

) en het ging super! Een mooie beker mee naar huis, die vandaag gelijk mee naar school moest
. Mijn dochter moet zondag voor het aller eerst. Vrijdag in een privelesje geprobeerd weer te laten galopperen. Durfde ze niet. Nu mocht ze voor vanmiddag de pony kiezen en heeft de beloofd het dan wel te doen. Ik heb gezegd als je niet zelf in galop gaat kom ik persoonlijk de bak in. Maar ik denk dat het niet nodig gaat zijn want de zegt dat ze het nu echt gaat doen en op Wendy wel durft. 

,zo braaf!

.