Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
darkadia schreef:Eens met suikermeisje. Daarbij: Zadelmak maken is ook niet in 1 weekje Klaar. Hoe ga je dat na je vakantie dan doen? En wat als het die week toch tegen valt bijv? Er zijn meerdere manieren, maar je kan t maar 1x doen, dus als t mis gaat door te krappe tijdsplanning bijv zou zonde zijn.
YamaSaki schreef:Dat is fijn BBD
Longeer je met longeersingel of heeft ze nog nooit iets om gehad verder?
Die "druk" om de buik kunnen ze soms ff op reageren namelijk, ben benieuwd hoe t jullie zal vergaan
suikermeisje schreef:Drachtig laten worden en zadelmakmaken vind ik een slechte combinatie. Stress zorgt er vaak voor dat ze minder makkelijk drachtig worden.
BBD schreef:darkadia schreef:Eens met suikermeisje. Daarbij: Zadelmak maken is ook niet in 1 weekje Klaar. Hoe ga je dat na je vakantie dan doen? En wat als het die week toch tegen valt bijv? Er zijn meerdere manieren, maar je kan t maar 1x doen, dus als t mis gaat door te krappe tijdsplanning bijv zou zonde zijn.
Wij hebben er ruim twee maanden voor gepland..? Ik heb twee weken meivakantie. Dan willen we gaan beginnen. De basis enzo. Daarna valt het ook gewoon te combineren met school. Ik heb ook nooit gezegd dat ik het in een week tijd ga doen
darkadia schreef:darkadia schreef:Eens met suikermeisje. Daarbij: Zadelmak maken is ook niet in 1 weekje Klaar. Hoe ga je dat na je vakantie dan doen? En wat als het die week toch tegen valt bijv? Er zijn meerdere manieren, maar je kan t maar 1x doen, dus als t mis gaat door te krappe tijdsplanning bijv zou zonde zijn.
Wij hebben er ruim twee maanden voor gepland..? Ik heb twee weken meivakantie. Dan willen we gaan beginnen. De basis enzo. Daarna valt het ook gewoon te combineren met school. Ik heb ook nooit gezegd dat ik het in een week tijd ga doen
RoyceMack schreef:[ Afbeelding ]
mijn liefde net 2 minuten het zadel erop. Hij doet het fantastisch! Deze zomer lekker nog mee de weide op en daarna alles weer oppakken. Topper