Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maik79 schreef:Hai Bernietje, wij hebben twee ruinen die nu in de winterstalling staan en straks weer de weide op gaan. Een hele grote bruine zonder aftekeningen en een vos met een dunne scheve bles en twee witte benen achter.
Klopt het dat je schrijft dat je niet alleen je eigen paard, maar ook die van anderen poetst? Van der Kruis heeft ons op het hart gedrukt de paarden niet te poetsen. En los daarvan, ik zou het niet zo waarderen als iemand zomaar mijn paard zou gaan poetsen, hoe aardig bedoeld het ook is.... Kriebels en knuffels zijn natuurlijk prima!
Het is voor je ruintje ook niet niks, wennen aan de nieuwe omgeving, de groep en alles. En dan nog de sneeuw er overheen. En als er lichamelijk weinig mis is, dan trekt dat op de weide ongetwijfeld snel bij. Zelfs onze vos, die eerder nooit dik te krijgen was, liep afgelopen zomer met een speklaagje.
Bernietje22 schreef:vordur schreef:Bernietje22
Hoi ik heb de bonte IJslander daar staan.
Hoi. Wat is die leuk samen met t haflingertje altijd samen. Hoe heet ie? En hoe oud en hoelang staat ie er al? En de naam vind ik ook altijd leuk om te weten
Bernietje22 schreef:vordur schreef:Bernietje22
Hoi ik heb de bonte IJslander daar staan.
Hoi. Wat is die leuk samen met t haflingertje altijd samen. Hoe heet ie? En hoe oud en hoelang staat ie er al? En de naam vind ik ook altijd leuk om te weten