Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pistasche schreef:Ik denk dat we heel blij moeten zijn met elk stukje beeld wat we überhaupt zien. Er zijn niet veel ruiters op dit niveau die vloggen, dat is niet voor niks... Zo'n wedstrijd kost al genoeg tijd en energie. Ik verbaas me ook aan alle (goedbedoelde) 'kritiek/feedback' die wordt gegeven op de vlogs. Volgensmij is de bedoeling dat er een kijkje wordt gegeven in het leven van Jill en niet een vlog zoals misschien andere vloggers je echt letterlijk meenemen in hun leven. Dat is niet de bedoeling van deze vlog en volgensmij doet Jill het vooral voor haar plezier en niet om steeds betere vlogs te maken (aangezien er zoveel tips worden gegeven).
Het lijkt me voor Jill leuker als er gewoon gereageerd wordt op wat we te zien krijgen en er niet steeds meer of andere dingen worden verwacht. Volgensmij genieten we allemaal ontzettend van de vlogs en het zou zonde zijn als dat nu anders overkomt, ook al zijn alle tips en adviezen goed bedoeld.
We hebben aan het begin al zoveel mogelijkheid gehad om onze ideeën te delen en vragen te stellen. Dat zal ons niet vaak meer gebeuren met een ruiter op dat niveau dus misschien is het leuk als we Jill nu zelf de vrijheid geven om te bekijken wat ze verder nog wel/niet met ons deelt. Dan horen we het vanzelf als we weer tips kunnen geven of als er inspiratie nodig is voor een nieuwe video.
Froemel schreef:Ik vind het al super dat ze nog aan het vloggen denkt terwijl ze zelf op het moment niet kan vloggen. Normaal pak je toch juist even je rust voordat je gaat losrijden/de ring in gaat? Jill gaat nog even vloggen.. Vind dat we best wel veel geluk hebben dat iemand dit wilt doen in topsport
Josien_ schreef:Hoewel ik het eens ben met het feit dat Jill bepaald wat en hoeveel ze vlogt, vind ik niet dat we geen tips en adviezen mogen geven. Het is aan Jill of ze er iets mee doet maar er kunnen sons best waardevolle dingen tussen zitten!
Jolien87 schreef:Ik ben het ook helemaal eens met Pistache.
Na 1 gewone wedstrijddag kon je mij al opvegen, dus ik heb een vaag vermoeden hoe intensief een volledig weekend is. Des te knapper vind ik het dat Jill iedere vlog weer met een brede glimlach voor de camera verschijnt.
Annekeee schreef:Oke misschien roep ik nu iets heeeeeeeeeeeeel geks,geen idee of Jill hier voor in is..
Maar.... is het niet leuk om een keer iets te organiseren, een clinic bijvoorbeeld?
Ansofie_ schreef:Yontheke schreef:Uiteraard wel. Het hoeft natuurlijk niet in het heetst van de strijd gefilmd te worden he. Maar misschien achteraf even vertellen waar het dan mis ging en hoe ze dat ervaart. Wedstrijden zijn natuurlijk niet altijd rozengeur en maneschijn. Blijkbaar kan ze dat toch erg goed omzetten want Zamacho liep elke dag weer beter en beter zei ze in de laatste vlog.
Dit vind ik dus ook. Als je nu alleen de vlog zou bekijken, heb je totaal geen duidelijk beeld op de uitslagen.
Vind het bijvoorbeeld dus ook jammer dat de vlog afgesloten word voor de prijsuitreiking, dan weten de mensen dus niet welke score je uiteindelijk had.
Je geeft een beeld van de topsport (wat al heel bijzonder is van je, dat je dit doet) maar de mindere momenten horen daar ook eenmaal bij.
Dat je vol emotie in de camera moet spreken verwacht niemand van je, maar om een duidelijke vlog te maken denk ik wel dat het een aanvulling zou zijn als je in de auto/op hotel/achteraf thuis nog even een klein woordje uitleg bij bepaalde dingen geeft.
Iedereen snapt dat het niet gemakkelijk geweest zal zijn, selectie voor het EK, eerste proef, blijkbaar niet het gewenste resultaat, onzekerheid door die uitslag (? ik zeg maar wat), en dan is het heel leuk om toch de vooruitgang weer te zien doorheen de dagen, maar een woordje uitleg erbij had niet misstaan vind ik.
We mogen uiteraard al blij zijn met de beelden die we krijgen, en van een mindere vlog loopt ook niemand weg, maar wil je meegeven als tip voor in de toekomst.
Roosje_ schreef:Ik begrijp al die 'adviezen' niet zo goed
Ben al blij dat Jill überhaupt iets laat zien van haar leven/wedstrijden.
Vind het belangrijk dat ze vooral dicht bij zichzelf blijft!![]()
Ik vind het ontzettend leuk om te zien!