Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Aleeneh schreef:Thanks
Had het gezien inderdaad, F_inleyF_inley schreef:Heb het idee dat kleine pony's altijd wat gelijkmatiger groeien dan paarden
Zou het?
Zijn dat ook jullie ervaringen?
magicmist schreef:thanks!
ik wil graag met hem aan de slag, maar ik kan er nu de tijd niet voor vinden en de vraag is wanneer wel?
ik wil graag hem in het voorjaar gaan beleren voor de kar. maar zit echt met de tijd. liefst breng ik hem weg en komt ie klaar terug, maar man. wat is dat duur.
Best kans dat ik niet veel kan aankomend jaar. maar goed.. tijd zal het leren.
tot die tijd kan ik me vermaken met mijn oudje. Die hoeft gelukkig ook niet dagelijks te lopen en als ik op stal ben kies ik eerder voor hem, omdat ik het idee heb dat hij het meer nodig heeft.
magicmist schreef:thanks!
ik wil graag met hem aan de slag, maar ik kan er nu de tijd niet voor vinden en de vraag is wanneer wel?
ik wil graag hem in het voorjaar gaan beleren voor de kar. maar zit echt met de tijd. liefst breng ik hem weg en komt ie klaar terug, maar man. wat is dat duur.
Best kans dat ik niet veel kan aankomend jaar. maar goed.. tijd zal het leren.
tot die tijd kan ik me vermaken met mijn oudje. Die hoeft gelukkig ook niet dagelijks te lopen en als ik op stal ben kies ik eerder voor hem, omdat ik het idee heb dat hij het meer nodig heeft.
Art_Ificious schreef:Wie voert vitalbix?
Heb besteld op 30 dec bij feralhorsecare maar nog steeds niks binnen. Terwijl levering binnen 24u wordt gezegd. Ik had mijn hoop op maandag gezet, gisteren dus. Maar op mijn account bij de bestelling staat nog steeds geen andere status. Enkel betaling geaccepteerd maar is al het hele weekend die status.