Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Babootje schreef:Leonie_M schreef:Ik vind hayd zo'n gaaf paard Moniek. Jammer van de spanning.
Morgen ga ik die van mij ophalen. Eindelijk komt hij naar huis. Kan ik er lekker zelf mee aan de slag.
Nu alleen nog een leuke naam verzinnen. Want die hij nu heeft is echt niet uit te spreken
Wat een plaatje Leonie. En hoe heet hij (misschien kunnen we meedenken).
Babootje schreef:Carmuh schreef:Gisteren weer met hummie bezig geweest....die heeft een rare bult onder haar kaak, precies waar de neusriem zit. Gisteren de neusriem maar even wat hoger gedaan en vandaag het hoofdstel met lage neusriem binnen gehad, daar maar even tijdelijk mee rijden. Ze ging weer erg fijn al krijt ze steeds meer praatjes, gisteren vooral last van bakkabouters. Even goed aangepakt en toen ging ze wel erg fijn lopen! Komende dagen heeft ze lekker vrij met dat warme weer...
Ah Carmuh dat zijn de tanden. Die van mij had ook ineens van die rare bulten en omdat ik toch naar de tandarts ging voor de wolfskiesjes heb ik er maar even naar gevraagd. Wel belangrijk dat je hoofdstel en halster ruimte geven.
Fijn he dat ze zo lekker gaat.
moniek21 schreef:Wouw ik weet nu hoe het voelt op die roze wolk hahaha, hij ging fijn vandaag erg relaxt... Rechtsom wel nog wat spanning maar fijn ontspannen geëindigdHeerlijk gegaloppeerd ook linksom en rechtsom hij geeft zon machtig gevoel dan.