word er haast verlegen van.. Hij kan ook apart bewegen. Op de foto is hij geheel ongetraind, zó uit de opfok.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
word er haast verlegen van..

Nicole schreef:Pletje123 schreef:Nicole, het zat toch tegen de Belgische grens aan? In Limburg ofzo? Want de grens bij Brabant is geen 5 uur rijden vanaf Urk
Route beschrijving geeft aan dat het 2.5 uur heen is..
Nops (?) zocht toch een groot eventing paard?
http://www.sporthorses.nl/advertentie/5 ... Gmh9UZUySo

olijf schreef:Is hij niet te luxe voor de gelderse Pletje??
Hij lijkt zo helemaal niet op een "typisch" gelders paard.. of ligt dat aan mij
Hij is wel heel leuk, daar niet van hoor. Ik zou hem ook mooi nog even aanhouden.
Hij heeft veel bot en krijgt ook behoorlijk wat body. Het is bij lange na geen rijpaardmodelletje
Geldersen zijn geen klassieke tuigpaarden meer met enorme hoofden en een kaarsrecht kruis he

Pletje123 schreef:olijf schreef:Is hij niet te luxe voor de gelderse Pletje??
Hij lijkt zo helemaal niet op een "typisch" gelders paard.. of ligt dat aan mij
Hij is wel heel leuk, daar niet van hoor. Ik zou hem ook mooi nog even aanhouden.
Te luxe? Echt nietHij heeft veel bot en krijgt ook behoorlijk wat body. Het is bij lange na geen rijpaardmodelletje
Geldersen zijn geen klassieke tuigpaarden meer met enorme hoofden en een kaarsrecht kruis he
*fokker wilde dat toen graag*
en zo zie ik de jouwe nu niet, maar nogmaals misschien ligt het aan mij of aan de foto.
Wat is me daar wel kon voorstellen tussen die kanonnen.