Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nellekeee schreef:InekeN schreef:Heb net ook nog leuke site ontdekt: FH Horses.com. Zit in Groningen en er staan duidelijke foto's en vaak ook al filmpjes bij. Mijn voorkeur heeft Dr. RossiWat een leukerd. Moet eigenlijk studeren maar Bokt is aanlokkelijker
![]()
Staan inderdaad leuke paarden maar hij vraagt er veel te veel geld voor imo. Gigantische bedragen voor simpele dieren... Daarbij heb ik ook een kennis met hele slechte ervaringen bij hem, maar dat heb je met bijna alle handelaren wel denk ik.
Alja schreef:waarom zie ik die dr. rossi nergens staan
ikke schreef:Linni_ schreef:Klinkt goed Ulfeino! Ik vind dat de ADB methode absoluut werkt om je paard recht en ontspannen te laten lopen, en dat is gewoon de enige juiste basis, met een scheef paard kom je nergens.
Maar daar heb je niet per se AdB voor nodig.
Voorwaarts-neerwaarts en over de rug is gewoon de basis van alles. Dat AdB daar met een leuk verhaal over HKO weer een eigen stickertje op plakt, doet niks af aan het principe wat Ernest van Loon 30 jaar geleden al uitvoerig beschreef.
annisatjj schreef:Ik ben ook nog steeds op zoek.
Ik zoek een paard vanaf de 1,65. Merrie of ruin minimaal 5 jaar
L/m niveau maar moet ook een sprongetje kunnen maken
Kleur maakt niks uit
Budget tot de 13.000 euro
Eva1975 schreef:Hallo,
Ik zal me ook maar eens melden.
Sinds vorige week op zoek naar een leuke D pony
Leeftijd maakt niet zo gek veel uit.
Het belangrijkste is dat de pony bomproof is en met kinderen kan omgaan.
Wil er zelf graag wat buitenritjes op kunnen maken dus een stevige pony.
Oja hij moet ook alleen in een wei kunnen staan met zicht op andere paardjes.
Het liefst in de regio zeeland / brabant / belgie ivm reisafstand.
Mocht er iemand wat weten hoor ik het graag.
Afgelopen zaterdag bij een paardje gekeken maar dit wat niet wat ik zocht...had 7 weken stil gestaan en vond mij kennelijk niet erg aardig.
Joycebunny schreef:Ik heb onlangs geïnformeerd voor een driejarige Jazz merrie. Net onder het zadel, beheerste de basis maar meer niet, geen bijzonder papier of uiterlijk. Ze vroegen als ik me niet vergis iets tussen de 8000-10000 euro. Ik vraag me af waar ze die prijzen vandaan halen? Professionele accomodatie/begeleiding misschien?