.... Maargoed op het moment vind ik niks leuks wat ze op de markt aanbieden daarnaast wil ik me ook echt aan het wensen lijstje houden wil geen paard meer hoeven te verkopen om die reden.. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.... Maargoed op het moment vind ik niks leuks wat ze op de markt aanbieden daarnaast wil ik me ook echt aan het wensen lijstje houden wil geen paard meer hoeven te verkopen om die reden..
Inoterry schreef:Beetje lastig op een paard klimmen ook, verkleed als michellinmannetje tegen de kou. Bovendien lijkt het mij dat je er dan nog sneller af plettert, niet goed voor het zelfvertrouwen
het is heel moeilijk ik heb soms gewoon de neiging om haar uit de verkoop te halen. Maar ik heb nu al te vaak getwijfeld. Ik wil zonder zorgen lekker op buitenrit kunnen (waarvoor ik eigelijk een paardje gekocht hebt). Het kan wel met haar maar niet met mij er op ik moet de hele tijd alert blijven en zit vol met spanning. En ik heb haar dus bijna 2 jaar en het houd een keer op.
. Ik heb stiekem af en toe mee gelezen en herken van alles in de verhalen. Vooral ook in de openingspost hahaha, erg leuk gescheven ook!
! Vertrouwd 100 % op me als ik ernaast loop en gaat dan langs de engste dingen. Maar als ik erop zit dan kan hij ook zomaar opeens vertrokken zijn. Meestal door geluiden van dingen die hij wel hoort (ik soms niet of nauwelijks) maar niet ziet. Heb hem dan snel terug. Maar heb dus 2 x gehad dat ik na het opvangen als hij dan stil staat maar een teen beweeg en hij dan de andere kant opspurt. Zo ben ik er dus die 2 x afgevallen en lekker mijn onderrug zwaar gekneust. Dus heb gewoon angst dat hij zomaar weg spurt. En verschillende kanten op rent waardoor ik mijn balans verlies en weer verkeerd val.
.
.

In Zeeland niet hoor.