moet zelfs niet zadelmak zijn...
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
fenna1995 schreef:Ik meld me ook nog maar even. Ben op zoek naar een klein paard (1.60-1.65) tussen 5-10 jaar met voldoende wedstrijdervaring op gebied van dressuur en springen, braaf is op buitenrit, laag geprijsd en dan ben ik ook nog kieskeurig over het uiterlijk.
Het valt me op dat bijna alle paarden die grotendeels binnen mijn 'perfecte plaatje' vallen allemaal in Limburg/Gelderland staan. Dan kan ik net op 1 dag bij 2 paarden gaan kijken en 6 uur in de auto zitten. Morgen gaan we bij een Havidoff x Zuidhorn merrie kijken die hier vandaan een klein uur rijden is. Ben benieuwd of dat wat wordt.
Ik woon in gelderland, maar ben ook naar zoiets op zoek haha
ben dan toch benieuwd, met al dat gepraat over afstamming, welke ouders jullie wel graag zien bij een paard en waarom? 
Adin schreef:paard van gister is nu al van MP af, dus verkocht.
heb geen spijt, wel jammer maar paard was nog maar 5 en weinig belast. vindt verbening dan toch eng.
Staat eentje op MP, geschikt voor angstige ruiter, dat bent ikmaar ook voor handige ruiter.
Handige ruiter was nodig omdat het paard niet vaak gereden meer was en de nageeflijkheid ver te zoeken was.

Aleeneh schreef:Hoi hoi, ik ben zelf niet actief op zoek naar een paardje wegens geldgebrek, maar lees hier wel mee om bij te lerenben dan toch benieuwd, met al dat gepraat over afstamming, welke ouders jullie wel graag zien bij een paard en waarom?