Ik wacht ook op Eskadron, voordat ik andere dingen koop.
VERAx
Geplaatst: 18-08-11 15:26
cindybijl schreef:
ik ben op zoeknaar een aqua/lime/turqoise dekje (geen anky!) iemand een idee?
Br event zoals een paar al hebben opgenoemd Dat is een hele mooie kleur lime vind ik, niet al te fel. En verder PK volgens mij ook nog? Maar dat is echt gewoon knálgroen
Aangezien hier veel mensen zitten die de nieuwe collecties kennen: Zijn er ook collecties die (deels) gemaakt zijn van duurzame stoffen? Denk aan biologisch katoen, bamboo, gerecycelde materialen etc
kun je niet Meestal komt de collectie op een gegeven moment op www.schockemoehle.net maar daar staat de collectie nu nog niet op Duurt even denk ik
michelle___
Geplaatst: 18-08-11 19:59
_Nicky schreef:
Wilke89 schreef:
weet iemand ook of ze ergens de nieuwe hh al te koop hebben?
Die wordt eind augustus/begin september geleverd!
Ik denk dat ik van HH toch iets koop, die grijze pad + bandages. Staat volgens mij super onder m'n bruine zadel.
Ik ook, maar dan met de peesbeschermers.
Marcella_
Geplaatst: 18-08-11 20:26
Wanneer ik mijn nieuwe paard heb, ga ik ook zeker inkopen doen! Ik vind de wintercollectie van HV Polo wel leuk, maar ben errug benieuwd naar Eskadron!
Ik heb een nieuw hoofdstel van Kiefer besteld. Model Nancy 2 . Voor de rest al een verlanglijstje gemaakt voor nieuwe kleding . Heb nu vakantie dus einde van de vakantie ga ik lekker shoppen.
A_R
Geplaatst: 18-08-11 20:52
michelle___ schreef:
Ik wacht ook op Eskadron, voordat ik andere dingen koop.
Ik ook. vindt m'n ene brillant zo eenzaam
leentje13
Geplaatst: 18-08-11 20:55
Ik vind die grijze pad ook wel leuk! Bandages vind ik erg leuk, kan ze alleen niet echt goed omdoen
Eskadron moet zeker snel komen, wie wel een leuke brilliant of cotton!
Imara_Yelte
Geplaatst: 19-08-11 06:56
ook hier een wachtende op de nieuwe eskadron collectie !! Hopelijk gaat het snel online !
Die eskadron collectie op die beurs, word die dan gepresenteerd/bekend gemaakt en kan je die dan ook gelijk kopen? Of echt alleen bekend maken? Anders best een ritje naar duitsland hoor