Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
kleinvosje schreef:Onassa, vind jij het normaal dan dat een blad ineens twee keer zo duur wordt, te laat of niet wordt geleverd, en dan ook nog eens zonder mededelingen verandert van samenstelling? Misschien is het voor jou bijzaak, of niet veel geld, maar ik persoonlijk vind dat wel...
kehdra schreef:ik weet niet of het bij jou het geval is, maar bij de meesten is er laatst 39 euro afgeschreven, terwijl het normale abbo geld 19 euro is.
dan hebben we dus 60 euro voor hun flutblaadjes, wat nu in DIER is veranderd, betaald. vind jij dat niet duur?
Heb jij maart dan ook gehad?

. heb mijn geld terug gehaald via de bank en afschrijvingen van hun geblokkeerd. Hoop dat ik er niks meer van hoor.
.Lynske78 schreef:Heb net gebeld en zei dat ik het niet eens was met de prijsverhoging en ze hadden ook geen notificatie gegeven dat ze dat gingen doen.
De vrouw aan de telefoon zei "ok dan krijgt u vanaf nu geen tijdschriften meer en is bij deze uw abbonement beeindigd" En ik hoeft de bijgesloten rekening van 39.95 niet te voldoen.
Dat ging makkelijk![]()
Iets te gemakkelijk als je het mij vraagt. Ben benieuwd of ik er nu helemaal vanaf ben.
hahaha
Citaat:3.5 De Uitgever is te allen tijde gerechtigd om, naar eigen inzicht, de omvang, inhoud en lay-out van de Titel te wijzigen.