Schaam jij je met paardrijkleding?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-09 23:42

nee, ik voel me nooit ongemakkelijk..
beetje pronke dat je eige pony hebt:P...
Iedereen mag zien dat ik een paardekutje ben..

Je schaamt je toch ook niet als je moeder langs je loopt..
Je bent toch trots op je pony.. waarom mogen andere dat niet zien ??

meli8

Re: Schaam jij je met paardrijkleding?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 10:45

het maakt mij ook helemaal niet uit, als ze ze me zien in me paardrijkleding.

peerdekoper

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 12:09

In de winkel maakt het mij niks uit ;) , ik woonde vroeger tegenover een winkel en ik ging zelfs een keer in m'n pyama broek door de winkel lopen :o (misschien wat vreemd, maar ik was toen noch 10 jaar ofsoow), niemand merkte het, want niemand keek naar m'n kleren.
Bij mij op school is er trouwens iemand die de hele dag naar school paardrijkleren aandoet :+
Laatst bijgewerkt door peerdekoper op 31-12-09 12:12, in het totaal 1 keer bewerkt

wendietjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 12:10

ik ben zelfs deze week met mijn paardrijkleren naar de sauna geweest. klompen aan :P hihi...
ik moest na de sauna eigenlijk gelijk naar paardrijles en had geen zin om me thuis nog een keer om te kleden...

rachel10

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 12:13

Nee maakt me niks uit!

Sky

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 15:29

Ik merk wel dat als bij vriendinnen ben die in dorpen wonen dat ik het helemaal niet erg vind, maar in de stad doe ik het echt niet := .

ponyta

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 16:16

Ik opzich zou het niet doen, omdat het toch wel vies is. Maar als het niet kan heb ik echt schijt aan de mensen.

peerdekoper

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 16:37

ponyta schreef:
Ik opzich zou het niet doen, omdat het toch wel vies is. Maar als het niet kan heb ik echt schijt aan de mensen.

Wat is er vies aan pooonyys en paarden?? :+

Elianna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 16:54

Nou, ik snap best dat mensen die niet paardrijden of iets met paarden hebben, dat best vies kunnen vinden.

benniboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 17:00

Jorine_Falco schreef:
Ik zag laatst iemand met een cap in zijn hand, paardrijlaaren + paardrijbroek midden in de stad lopen..
Je wordt ten eerste heel erg nagekeken, en mensen vinden het stinken. Nee, ik zou het niet doen.

Het is niet dat ik me schaam voor de paarden, maar mijn rijkleding is om in te rijden en daar ga ik alleen mee naar de manege/stal.
Ik zal me dan even snel omkleden in een joggingbroek desnoods.... Nee, ik zie het me niet doen en ga het ook niet doen.

awel mijn antwoord is hier op dike bullchit als ge van paarden houd en graag paardrijd moet je daar fier op zijn dat je ee ruiter of amazone bent !!!
en wa de mensen dan zeggen moet ge antwoorden ik ben daar fier op dat ik een ruiter of amazone ben!!

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-09 17:20

wendietjuhhh schreef:
ik ben zelfs deze week met mijn paardrijkleren naar de sauna geweest. klompen aan :P hihi...
ik moest na de sauna eigenlijk gelijk naar paardrijles en had geen zin om me thuis nog een keer om te kleden...

Goh, ik deel je hobby's maar om nou net helemaal schoongestoomd en gesopt naar de paarden te gaan? En mijn paardrijbroek wil ik nog wel een keer niet wassen, omdat die toch meteen weer gaat ruiken naar paard. Ergens wel sunt van alle moeite! Haha. :+

Overigens zijn mijn paardrijbroeken de duurste broeken in de kast. Dan mag je er toch ook mee over straat? Leggings en skinny jeans zijn ook in en een stuk goedkoper. Ze lijken er op hè? Dus eigenlijk gaan we dan op chique... *D En mijn laarzen waren ook 200 euro...

En inderdaad zeg! Mensen mogen best weten dat ik sport! En welke sport dat is. Hier is het heel gewoon hoor. Sommige gaan zelfs met rijkleding en de sporen al om de laarzen hun kids naar school brengen. Maar mijn cap laat ik toch altijd wel in de auto liggen. :P Da's zo'n gesjouw.. Als moeder heb ik al zat mee te zeulen.

En in mijn middelbare schooltijd is het een poosje mode geweest om rijkleding te dragen. Kon je van die waardeloze dingen bij de Sting enzo kopen. Ik had een echte aan en ze wilden allemaal weten waar ik die had gekocht, want hij was wel heel mooi. "Bij het Drunens Ruiterhuis..." De mijne bleek nog goedkoper te zijn ook. Toen liep ik met dus simpelweg met de mode mee en het was heel handig, want ik hoefde me dan thuis niet meer te verkleden... :D

Tammy_lover_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 14:11

Als ik Woensdag gereden heb gaan we naar de supermarkt en dan staart iedereen me maar aan ik ben niet raar zij zijn raar!!In mijn wereld horen zij er niet bij :o

Foedji

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 14:14

Voor een snelle boodschap loop ik gewoon in me thermo boots en me broekie naar binnen hoor haha! :D

kevinsky

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 14:22

:) in het begin durfte ik niet eens overstraat te fietsen naar mijn vzpaardje in mijn rijkleding, maar naar een paard keer vond ik het niet meer erg. ik ga meestal sóchtens naar mijn paardje en dan loop ik de hele dag er nog in :P wat ik ook doe :P

Merel___

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 14:27

ik snap best wel dat mensen die niks met paarden hebben het vies vinden als je met je paardrijkleding over straat loopt, maargoed ik loop gerust de supermarkt in met mijn paardrijkleding (als ik niet te veel naar paarden ruik he) :P

loveRoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 14:32

ik schaam me niet voor de kleren! maar soms moet ik terug met de bus en heb ik natuurlijk net lekker de stal uitgemest en dan zie ik mensen wel zo kijken van, wat ruik ik nou.... dan voel ik me toch een beetje rot...

Girl In The Mirror

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 14:38

Ik vraag me er wel af wat jullie er van vinden als iemand na voetbaltraining nog in voetbalkleding, bezweet en onder de vegen voor je in de rij in de supermarkt staat. Om maar een voorbeeld te geven.

Ik schaam me totaal niet voor mijn hobby, maar om nou demonstratief in mijn rijkleding rond te lopen, nou nee. Zeker niet met die geruite broeken van me met dan een zitvlak + kniestukken in een andere kleur. Bovendien mest ik altijd uit dus dat ruikt ook niet echt naar rozengeur. Die geur gaat zelfs in mijn haren zitten. Ik ben totaal niet vies van de geur als ik op stal ben, maar als ik thuis ben of daarna op werk ben vind ik 't echt niet lekker ruiken!

Loop thuis ook heel graag in mijn pyjama of in een kamerjas, maar als ik dan snel de deur uit moet schiet ik echt wel snel in wat anders. ;)

loveRoes schreef:
ik schaam me niet voor de kleren! maar soms moet ik terug met de bus en heb ik natuurlijk net lekker de stal uitgemest en dan zie ik mensen wel zo kijken van, wat ruik ik nou.... dan voel ik me toch een beetje rot...

Haha, dat heb ik ook wel af en toe, gelukkig is de bus waarin ik zit altijd erg rustig! Dus ik zoek altijd een rustige plek. Trek ook meestal wel andere kleren aan op stal, dat helpt wel wat.

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-10 18:54

Vroeger kon het me niet schelen, tegenwoordig kleed ik me om na het rijden of trek ik mijn spijkerbroek over mijn rijbroek aan. Maar dat komt meer omdat ik tegenwoordig niet zo lekker meer in mijn vel zit :Y) Erg flatteus vind ik rijkleding ook niet :D

Edit: Dat heeft niets te maken of ik wel of niet trots op mijn paarden ben :Y) Vind dat eerlijk gezegd een beetje vreemde redenatie.

loveslucky

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 16:08

Mij maakt het ook niks uit! :D Alleen sommige mensen weten niet dat het paardrijkleding is en dan denken ze dat ik gek ben en zomaar in een knalroze broek ga lopen, haha. Dus als ik tijd heb om andere kleren aan te trekken dan doe ik dat wel en anders maakt het me ook net echt heel veel uit. :P