Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, ik woonde vroeger tegenover een winkel en ik ging zelfs een keer in m'n pyama broek door de winkel lopen
(misschien wat vreemd, maar ik was toen noch 10 jaar ofsoow), niemand merkte het, want niemand keek naar m'n kleren.
hihi...
. Jorine_Falco schreef:Ik zag laatst iemand met een cap in zijn hand, paardrijlaaren + paardrijbroek midden in de stad lopen..
Je wordt ten eerste heel erg nagekeken, en mensen vinden het stinken. Nee, ik zou het niet doen.
Het is niet dat ik me schaam voor de paarden, maar mijn rijkleding is om in te rijden en daar ga ik alleen mee naar de manege/stal.
Ik zal me dan even snel omkleden in een joggingbroek desnoods.... Nee, ik zie het me niet doen en ga het ook niet doen.
wendietjuhhh schreef:ik ben zelfs deze week met mijn paardrijkleren naar de sauna geweest. klompen aanhihi...
ik moest na de sauna eigenlijk gelijk naar paardrijles en had geen zin om me thuis nog een keer om te kleden...
En mijn laarzen waren ook 200 euro...
Da's zo'n gesjouw.. Als moeder heb ik al zat mee te zeulen.

loveRoes schreef:ik schaam me niet voor de kleren! maar soms moet ik terug met de bus en heb ik natuurlijk net lekker de stal uitgemest en dan zie ik mensen wel zo kijken van, wat ruik ik nou.... dan voel ik me toch een beetje rot...

Erg flatteus vind ik rijkleding ook niet 
Vind dat eerlijk gezegd een beetje vreemde redenatie.