Ayasha schreef:Dat was met Arras dus ook… hij gromt normaal niet. Fixeert ook niet Arras is dat type dat ook op wedstrijden chill voor zich uit zat te kijken tot het commando effectief kwam. Maar dit was echt zo’n grom die vanuit zijn borstkast kwam. Meer vibratie dan geluid zeg maar. Dat doet hij zelden. De laatste keer was zo’n 4,5 jaar geleden toen Joy geboren was en hij vermoedelijk het bloed rook.
Ze hadden ook niks vast van mapje of pamfletten eigenlijk. Gewoonlijk krijg je toch wel zo’n ding in handen geduwd of je wil of niet.
honden kunnen super inschatten: ander woord: signaleren, wanneer een persoon zich anders voordoet dan dat ie is. Ik heb ooit een schotse herder gehad (collie) ik deed boodschappen en had een auto met achterdeur, doe de deur open voor de boodschappen, ze springt eruit, net op dat moment komt er een persoon aanlopen die duidelijk een andere nationaliteit had (om het netjes te zeggen) die bleef maar vragen waar de apotheek was, mijn hond ging op gegeven moment bewust tussen ons in staan en begon te grommen, echt lelijk grommen, toen pas droop die man af, had gewezen en gezegt dat de apotheek links was terwijl ie naar recht ging. Voor mij duidelijk dat de weg vragen een smoes was om dichterbij te kunnen komen.. alleen mijn collie meisje vond dat niet ok