Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Wintu schreef:Kaja schreef:De ellende is dat er volgens mij maar één aanval achter een wolfwerend raster heeft plaats gevonden. Bij de rest hebben ze allemaal het raster afgekeurd, aangezien het niet voldeed aan de norm.
Ik ben het met je eens maar dat is wel waar ze mee gaan schermen straks.
Was het ook niet zo dat het her en der een cm scheelde? Maar heel eerlijk 8 hectare afzetten, met de onderste draad op precies 30cm is toch ook niet te doen.
Het bleek ook dat op de plekken waar het niet goed stond, dat daar de wolf niet langs was gekomen.
pillow schreef:We hebben het over Stefan Worst toch, vlgs mij doet hij dat op eigen initiatief. En Kuggur ook met zijn eigen schapen.
Kaja schreef:Eens Rizette, echter zolang dergelijk nieuws door de media wordt gepubliceerd is het vechten tegen de bierkaai. Bij het gros van de mensen blijft dan hangen dat de omheining niet in orde was. Tegen beter weten in, verdiepen zich maar weinig mensen in deze kwestie dus zolang zulk nieuws naar buiten wordt gebracht is het water naar de zee dragen.
Stefan Worst neemt deel aan een pilot van provincie Drenthe. Aanvankelijk waren het vier pilots, maar er is er al één gesneuveld aangezien deze praktisch onhaalbaar bleek.
Wintu schreef:pillow schreef:We hebben het over Stefan Worst toch, vlgs mij doet hij dat op eigen initiatief. En Kuggur ook met zijn eigen schapen.
https://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/155263 ... art-gegaan
Hier een stukje daarover
pillow schreef:Rizette schreef:
Hij werkt mee aan een onderzoek, Meende dat dat van het Ministerie was.
We hebben het over Stefan Worst toch, vlgs mij doet hij dat op eigen initiatief. En Kuggur ook met zijn eigen schapen.
Kuggur schreef:pillow schreef:
We hebben het over Stefan Worst toch, vlgs mij doet hij dat op eigen initiatief. En Kuggur ook met zijn eigen schapen.
Ik wéét wolven flink kunnen springen, en graven, maar ik maak me geen zorgen dat ze zó ver kunnen zwemmen....
Kaja schreef:Eens Rizette, echter zolang dergelijk nieuws door de media wordt gepubliceerd is het vechten tegen de bierkaai. Bij het gros van de mensen blijft dan hangen dat de omheining niet in orde was. Tegen beter weten in, verdiepen zich maar weinig mensen in deze kwestie dus zolang zulk nieuws naar buiten wordt gebracht is het water naar de zee dragen.
Stefan Worst neemt deel aan een pilot van provincie Drenthe. Aanvankelijk waren het vier pilots, maar er is er al één gesneuveld aangezien deze praktisch onhaalbaar bleek.
Loretta schreef:Kaja schreef:Eens Rizette, echter zolang dergelijk nieuws door de media wordt gepubliceerd is het vechten tegen de bierkaai. Bij het gros van de mensen blijft dan hangen dat de omheining niet in orde was. Tegen beter weten in, verdiepen zich maar weinig mensen in deze kwestie dus zolang zulk nieuws naar buiten wordt gebracht is het water naar de zee dragen.
Het wordt tijd dat er eens 1 of liever zelfs meerdere filmpjes online komen van wolven die over wolfwerende omheiningen heen springen.
Loretta schreef:Kaja schreef:Eens Rizette, echter zolang dergelijk nieuws door de media wordt gepubliceerd is het vechten tegen de bierkaai. Bij het gros van de mensen blijft dan hangen dat de omheining niet in orde was. Tegen beter weten in, verdiepen zich maar weinig mensen in deze kwestie dus zolang zulk nieuws naar buiten wordt gebracht is het water naar de zee dragen.
Het wordt tijd dat er eens 1 of liever zelfs meerdere filmpjes online komen van wolven die over wolfwerende omheiningen heen springen.
Popstra schreef:Lijkt mij toch wel beetje eng als hij 10 min naar me nlijft staan turen...
https://www.ed.nl/binnenland/anita-staa ... ook.com%2F
Skessa_ schreef:Ze zijn ook zo schuw he.....Heeft een minuut of 10-15 geduurd![]()