)Aan de andere kant, staat ze nu lekker binnen in de nachten, is ze op haar gemakje en toonde ze hiervoor natuurlijk wel erg slank voor hoever ze was... wie weet gunt ze nu haar lichaam de kans om te groeien...
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)Muga schreef:Ze toont ineens wel heel drachtig vergeleken met haar eerdere foto's.. wanneer is ze ook alweer uitgerekend? (Ik wil niet terugzoeken weet dat dat kan)
Aan de andere kant, staat ze nu lekker binnen in de nachten, is ze op haar gemakje en toonde ze hiervoor natuurlijk wel erg slank voor hoever ze was... wie weet gunt ze nu haar lichaam de kans om te groeien...
gebaseerd op de karakter om slag zat ik ook al meer in begin maart dan eind maart. Mars schreef:Oooh echt een beschermende mama dus en je arme man moet het weer bezurenToch bijzonder hoe ze soms reageert op hem en jou wel toe laat bij haar veulen.
Ze is zeker rap aan het veranderen nu! Denk je dat de kleine te vroeg gaat komen?
geen wonder dat Pretty geen fan van moederschap was als ze horen uit te zien zoals Joy. 
)

)

onder het zadel doet ze het wel maar dat gaf haar misschien ook wel wat spanning. 
deze zou door gereden zijn en kreeg een hartritmestoornis toen ik het deed. 
ikkedus schreef:Ze maakt zich aan het eind wel mooi langer, dus dat is mooi om te zien.
Ontlast jij zelf je zit zo of trekt ze je er ook wel uit? Zo lijkt het aan het begin, maar aan het einde zit jij ook nog zo en maakt zij zich lekker lang, dus daar doet ze dat zo te zien niet.
d
dus ipv licht rijden blijf ik ‘zitten’ maar ik houd me zeg maar ‘uit’ haar rug omdat ik wil dat ze die vrij kan aan spannen. Het is iets tussen doorzitten en lichtrijden in. Ik kan op die manier mijn eigen heupen en bekken iets ontlasten, mijn been erg stil houden en ik ben ‘uit’ de rug zonder dat ik echt contact verlies.
ik weet zelfs niet zeker wie nu eigenlijk de eigenaar is.
ze werken samen maar die wat haar oorspronkelijk gekocht heeft zou haar rijden maar kan/wil dat niet meer door vage omstandigheden. Dus wat ik weet is haar leeftijd, als ik de foto terug zoek van haar afstamming weet ik haar naam terug.
Ik hou het meestal op ‘pop’ of ‘meisje’ omdat ik haar naam terug moet op zoeken. 
Maar ik weet dus eigenlijk nagenoeg niks van deze pony. Niet wat ze kent, hoe lang ze zadelmak is. Ik weet dat ze er zes weken Stond toen ik de 1e keer ging en er toen 1 keer op gereden was door de 2e partij maar dat was in het begin van die zes weken. En nu was het van 17 december geleden. Als ze dan bij ons staan longeren wij tussendoor met de dubbele longe om bv die galop te oefenen. Maar ze wordt nu op vrijdag gelongeerd en zaterdag ga ik er op.
Die stond wel een stuk verder. Soortgelijk temperament maar meer balans. Die heb ik uiteindelijk ook maar een keer of 6 gereden denk ik en toen is ze verkocht.
mijn brede kanjer.
Hij was blij om weer wat te doen leek het.

Joy is echt een boerenpaard vergeleken met de merrie. 

Ik wilde weten of het kon.
en zo stijf als ik nu ben icm hoe lang hij verlof gehad heeft ga ik nu toch niks nieuws vragen van ‘m. 
Freyr schreef:Mega interessant om alles te lezen!

Mijn man ze aan de dubbele longe een beetje kan trainen. Sowieso heb ik dan ook veel meer zicht op wat door de week gedaan wordt. Nu moet ik ook maar hopen dat ze effectief minstens 1 keer gelongeerd is.
zigranta schreef:Baby zit even in een golfslagbad
Ayasha schreef:[ Video ]
Terror is het kleurtje nog even aan het door mixen…
Op deze momenten zeggen wij dan standaard: ‘arme baby….’
dus dan moet ik maar even aan passen.
) en Joy voelde mijn ergernis en werd daar pissed over want hij snapt natuurlijk niet dat die niet op hem is.
dus ik kreeg even een bok cadeau. Toen drong het tot me door dat Joy degene was die mijn ergernis voelde.
een goed getimede bok helpt wel.
(dit was ook echt een ‘hallo! Let es op!’ Bok. Anders zou ik niet zo blijven zitten. Joy heeft het vermogen om zelfs in zijn bokken zijn rug zacht te houden als hij gewoon een punt wil maken.
) 
Zo sterk als hij is zou hij veel meer schade kunnen doen mocht hij willen. Mars schreef:Jeetje het klinkt een beetje alsof jij je groot houdt maar eigenlijk momenteel niet zo goed met je gaat?
En wat naar dat je fysio laat afweten, je hebt een goede band met hem toch?
Paarden kennen geen geheimen, Joy leest jou net zo goed als jij hem denk ik. Zo’n ‘let eens op’ bok vond hij voldoende zekerZo sterk als hij is zou hij veel meer schade kunnen doen mocht hij willen.
ik negeer het ook gewoon. Rij hm voorwaarts en mompel ‘ja Joy’ke…. Tis goed.’
Hij is idd echt gruwelijk sterk in zijn lijf, sterker dan Rêve denk ik eerlijk gezegd en toch is hij zo licht zelfs als ik zit te klungelen.
ik voelde hem wisselen bij het galopperen aan lange teugel maar ik kon niet meteen ‘pinpointen’ waarom. Ook niet waarom hij op een gegeven moment in contra besloot door te gaan.
heb hem dan maar met iets meer steun laten galopperen maar hij kent vooruit galopperen aan lange teugel normaal want zowel in galop als in draf laat ik het mijn paarden vaak ‘uit zoeken’ als ik voel dat ze wat blokkeren, eens ze dan ‘gaan’ beginnen ze zichzelf vaak meer los te werken wat hij op het einde wel in draf doet. Maar in galop ging ie om één of andere reden voor wisselen. Nu blijft hij wel wat hangen in die schouder in galop, hij kan veel meer naar voren grijpen dan hij doet. Dus wellicht was dat juist waarom hij vanvoor wisselde. Morgen eens kijken vanaf welk punt van ‘go en gooi los’ hij in de knoop raakt in galop.
en zeker als ik al wat ‘beperkter’ ben voel ik me dan ‘verstoort’ op het moment zelf maar ik weet inmiddels dat ik vaak wel op dingen uit kom die ik anders onbewust compenseer. En hij weet dat ik het grovere taalgebruik toch negeer.
ik vermoed dat die momenten voor hem even frustrerend zijn eigenlijk.
gelukkig discussiëren we graag.
beetje ergernis is goed voor het kritische denken.