Harmonie in chaos vinden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Muga

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:26

Ze toont ineens wel heel drachtig vergeleken met haar eerdere foto's.. wanneer is ze ook alweer uitgerekend? (Ik wil niet terugzoeken weet dat dat kan :+ )

Aan de andere kant, staat ze nu lekker binnen in de nachten, is ze op haar gemakje en toonde ze hiervoor natuurlijk wel erg slank voor hoever ze was... wie weet gunt ze nu haar lichaam de kans om te groeien...

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 22:39

Muga schreef:
Ze toont ineens wel heel drachtig vergeleken met haar eerdere foto's.. wanneer is ze ook alweer uitgerekend? (Ik wil niet terugzoeken weet dat dat kan :+ )

Aan de andere kant, staat ze nu lekker binnen in de nachten, is ze op haar gemakje en toonde ze hiervoor natuurlijk wel erg slank voor hoever ze was... wie weet gunt ze nu haar lichaam de kans om te groeien...

Eind maart maar iets zegt me dat we eerder op begin maart moeten rekenen. Gezien ze met Joy ook vroeg was en zeker als ze zo door ontwikkeld. := gebaseerd op de karakter om slag zat ik ook al meer in begin maart dan eind maart.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 22:43

Mars schreef:
Oooh echt een beschermende mama dus en je arme man moet het weer bezuren :)) Toch bijzonder hoe ze soms reageert op hem en jou wel toe laat bij haar veulen.

Ze is zeker rap aan het veranderen nu! Denk je dat de kleine te vroeg gaat komen?

Joy is vroeg gekomen. Die was wel af. Ook al dacht ik van niet. De DA vond hem stevig maar met de stevige veulens die ik gezien heb tot nu toe heb ik moeten concluderen dat Rêve gewoon als twee maand oud veulen geboren is kwa bouw. :+ geen wonder dat Pretty geen fan van moederschap was als ze horen uit te zien zoals Joy. _O-

Chris zei toen hij Rêve en mij zag meteen dat Rêve me als haar moeder ziet. Hoewel ze wel mocht drinken was dat ook alles dat Pretty deed kwa opvoeding dus het zou wel veel verklaren over Rêve als dat idd zo is. Het nadeel is dat de hele lijn te beschrijven is als ‘momma raised a problem not a fool.’
Het voordeel is dat ze me haar kind niet alleen toe vertrouwde maar zelfs hulp accepteerde met de 1e stappen. (Bv dat je je neus gebruikt om de kleine wakker te maken niet je hoef. :roll: )
Zie haar nog zo tegen zijn neus tikken met haar hoef. Waarop ik meteen: ‘TERROR!!!! Nee hè idioot!!!’
En toen keek ze even op en probeerde ze het zachter. :+
Joy was echter al wakker. :+

Ayasha
Blogger

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 23:36

Haar zoon ontdekte dat ramen een ‘two way street’ zijn. :+
Afbeelding
Afbeelding

Toen hij ons hoorde voeren kwam hij even checken hoe ver we stonden en natuurlijk wordt de enige die mijn man daadwerkelijk als mens behandeld verwend met een hapje eten. :+
Afbeelding

En na een maand (feestdagen, sneeuw) vandaag ook terug op vosje gezeten.
Afbeelding
Ik denk dat ze sneller zou evolueren als ik haar op stal had maar goed. Vandaag de galop er bij kunnen pakken en wat gefocust op niet te veel voor me uit denken. Denk dat ik volgende week terug het tempo in draf verlaag maar vandaag was dat niet de manier. Ze liet zich wel controleren toen paard en koets vlak naast de piste passeerde (vorige keer moest N haar even aan de hand nemen.) dus ze gaat wel vooruit. Ik zie zo ongeveer dubbel dus filmpjes zijn voor morgen. Hebben jullie liever de hele training of stukken? (Of niets? :+ )
Het was ook nog eens nat in de bak en ze zette zich wel verbazingwekkend snel over haar ‘ik vind plassen maar niks.’ Mening. :j
Ze heeft echt een goed karakter maar ik weet niet of eens per week nog vier keer voldoende gaat zijn om echt de rust en de kracht er in te krijgen die ze nodig heeft voor haar basis.