Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Monique1963 schreef:Hi all, ja, Namiro, van slag is zacht uitgedrukt. Erwin vooral baalt enorm. Als Quarbonne moet blijven, moet er een box voor hem bijkomen waarbij hij dan wel Prisca kan zien en besnuffelen. Omdat de situatie nu erg onhandig is, maar we dat voor lief namen tot eind april, gaan we morgen dan aan de slag om een soort tussenoplossing te maken die voor mij wel handig is.
En we zijn aan het bekijken hoe we op een goedkopere manier dan een heel nieuw hek bouwen, Quarbonne op de track zouden kunnen gaan laten lopen, rondom de weiden waar de meiden dan zouden lopen.
De ex-nieuwe-eigenaresse gaat de transportkosten wel betalen. Dat is tof. Het komt er op neer dat zij vreest dat het jaag-gedrag van Quarbonne zich zal doorzetten naar haar oude pony in de kudde die artrose en hb heeft.
Ik ben op fb alweer aan het zoeken. Er zijn zoveel mensen die gezelschapspony's zoeken. Hij zou alleen met één ander dier moeten staan. Fingers crossed.
Jet schreef:Het is wel erg veel dat je op je bord krijgt! Dat zou ik ook niet aankunnen hoor. Hopelijk komt er straks weer wat rust bij je in de tent en anders toch maar weer op dat over waar Prisca beter op reageerde? Zo rot voor je dat er met zoveel van je dieren iets mis is en dat je er zo machteloos tegenover staat! Heel veel sterkte hoor!!!
vopo914 schreef:He jeetje...wat balen zeg ..
Er komt vast wel een oplossing..niks blijft zoals het is..
Er komt ook wel weer een rustigere tijd
En de tussenoplossing voor Q gaat misschien wel heel goed werken
Maar snap dat je baalt en een man die nu iets moet doen waar hij eigenlijk ook niet op zit te wachten valt ook niet mee
Geeft toch weer stress
Knuffel..
imaudy schreef:Wat een domper dat Q voorlopig nog geen nieuw tehuis heeft.
Ik vind hem er wel mooi en sterk uitzien. Is het een idee om een soort longeercircel te maken en daar wat arbeid met hem te doen. Beetje longeren, eens vrijspringen? Ik heb het idee dat hij dat best leuk zal vinden en denk dat hij ook braver wordt. Vind dat die stichting niet zoveel te willen heeft als ze hem niet terug willen nemen.
Ik zou hem niet meer zo'n tijd voor mensen reserveren, je hoort wel vaak dat het dan niet doorgaat
Jet schreef:Het is wel erg veel dat je op je bord krijgt! Dat zou ik ook niet aankunnen hoor. Hopelijk komt er straks weer wat rust bij je in de tent en anders toch maar weer op dat over waar Prisca beter op reageerde? Zo rot voor je dat er met zoveel van je dieren iets mis is en dat je er zo machteloos tegenover staat! Heel veel sterkte hoor!!!
vopo914 schreef:He jeetje...wat balen zeg ..
Er komt vast wel een oplossing..niks blijft zoals het is..
Er komt ook wel weer een rustigere tijd
En de tussenoplossing voor Q gaat misschien wel heel goed werken
Maar snap dat je baalt en een man die nu iets moet doen waar hij eigenlijk ook niet op zit te wachten valt ook niet mee
Geeft toch weer stress
Knuffel..
imaudy schreef:Wat een domper dat Q voorlopig nog geen nieuw tehuis heeft.
Ik vind hem er wel mooi en sterk uitzien. Is het een idee om een soort longeercircel te maken en daar wat arbeid met hem te doen. Beetje longeren, eens vrijspringen? Ik heb het idee dat hij dat best leuk zal vinden en denk dat hij ook braver wordt. Vind dat die stichting niet zoveel te willen heeft als ze hem niet terug willen nemen.
Ik zou hem niet meer zo'n tijd voor mensen reserveren, je hoort wel vaak dat het dan niet doorgaat