Harmonie in chaos vinden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-26 21:33

Vandaag 15 jaar geleden ging ik drie weken een dutje doen… met alle confrontaties de afgelopen maanden sta ik er vandaag bij stil… Want dit jaar heb ik voor het eerst heel veel dingen beseft waar ik 15 jaar geleden voor gewaarschuwd werd dat ze zouden gebeuren.

Als kers op de taart viel ik op mijn rechterheup met wat hulp van Leo en goed geplaatst ijs.

Joy zijn hekel aan het weer is ook duidelijk. Hij klauwt nu op de plekken waar ijs ligt. :+

Afbeelding

Afbeelding

Ik wil toch nog twee dezelfde foto’s proberen te maken van moeder en zoon. :+
Maar ze wilden vandaag niet mee werken. :+

Freyr

Re: Harmonie in chaos vinden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 21:49

Dikke knuffel in ieder geval :knuffel:

En ik vind het bizar hoe die twee op elkaar lijken! Ze heeft haar blik en oogopslag heel duidelijk doorgegeven.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-26 21:54

Joy is op zijn foto in zomervacht waardoor hij een stuk ‘fijner’ oogt. Hij is wel wat fijner van hoofd. Meer welsh minder barok maar het verschil is niet zo extreem. Daarom zou ik graag een foto’s van dezelfde dag hebben. Maar Joy was vandaag te humeurig. _O-

Het is vandaag, misschien morgen even… meer op de voorgrond?
Ben in overleg of ik het mag verwerken in een blog. Vooral dan hoe ík oorspronkelijk dacht na 10 kan eigenlijk wel door het ergste heen te zijn en hoe zeer ik het afgelopen jaar ook met de paarden en de stal beseft heb dat dat echt niet het geval is. 15 jaar lijkt zo lang… en het is niet lang genoeg. Niet om te accepteren…

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 22:01

Pfoe. Pittig hoor. Even pas op de plaats doen. Het is natuurlijk allemaal niet niets …

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-26 22:01

Las net je berichtje op insta... kan me uiteraard helemaal niks voorstellen bij wat je allemaal mee hebt gemaakt en moet leren accepteren.
Ik wil wel zeggen dat ik je echt ongelooflijk sterk vind. Hoe jij je staande weet te houden met alles wat er voor je veranderd is, ik heb echt respect voor je.
Spoiler:
(Ook al heb je volgens mij wel eens gezegd dat je dat liever niet hoort.)

miicchhellee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-26 13:09

Dikke knuffie voor jou, niet niks nog altijd natuurlijk. Sterkte :knuffel:

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-26 13:48

Knuffel voor jou. :knuffel: Mijn paarden waren ook niet blij met die koude. Zeker de oudste niet.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 21:48

Duhelo schreef:
Pfoe. Pittig hoor. Even pas op de plaats doen. Het is natuurlijk allemaal niet niets …

Het komt allemaal super handig uit. Morgen moet ik mijn medicatie halen. Ook naar de dokter dus ben al van 11 uur weg. Voor die tijd de paarden gaan doen is zinloos omdat de anderen er allemaal zijn (geen vrije kruiwagen wat nooit een probleem is gezien ik geen ochtendmens behalve nu dus.)
Dus ik moet morgen na de medicatie drie stallen zien te gaan doen.

Muga schreef:
Las net je berichtje op insta... kan me uiteraard helemaal niks voorstellen bij wat je allemaal mee hebt gemaakt en moet leren accepteren.
Ik wil wel zeggen dat ik je echt ongelooflijk sterk vind. Hoe jij je staande weet te houden met alles wat er voor je veranderd is, ik heb echt respect voor je.
Spoiler:
(Ook al heb je volgens mij wel eens gezegd dat je dat liever niet hoort.)

Ik weet de laatste tijd niet meer of ik me nog echt staande houd eerlijk gezegd… tis meer dat het leven je niet echt de optie geeft om te stoppen voor mijn gevoel.. het van me af schrijven hielp iets. Bekken staat weer goed. Dat stond scheef na de val met Leo. :+

Maar ik merk wel dat ik cognitief veel meer moeite heb en sneller overprikkeld ben als ik dingen moet regelen die ‘buiten mijn normale ritme’ vallen zoals morgen.

miicchhellee schreef:
Dikke knuffie voor jou, niet niks nog altijd natuurlijk. Sterkte :knuffel:

:+: de wereld is hetzelfde gebleven maar ik niet…. Das het probleem.

petraaken schreef:
Knuffel voor jou. :knuffel: Mijn paarden waren ook niet blij met die koude. Zeker de oudste niet.

Hier vandaag weer 12 graden gelukkig. :+ was even een zucht van opluchting!

De stallen zijn ook terug op gevuld lijkt het. Zelfs mensen moeten melden dat we voor nu vol staan maar over een paar maanden (als Sam en Rêve terug naar de weide kunnen ) wel kunnen sturen indien ze dat willen. :=
Soms kan het tij ineens snel keren. Denk dat de feestdagen die nu écht voorbij zijn daar ook mee te maken hadden. Rond de 5e januari ongeveer kregen we ineens een hoop berichten en telefoontjes. :=
Zelfs iemand van de opfok nog die stuurde.

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:00

Kan niemand van de stalgenootjes eens inspringen en je stallen doen morgen?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 23:08

Duhelo schreef:
Kan niemand van de stalgenootjes eens inspringen en je stallen doen morgen?

Het zijn er drie nu. Lauren ging proberen maar die heeft er ook al twee. Sam is op vijf min gedaan… Terror…… :+
Heb vandaag wel groot onderhoud gedaan bij de twee ergste (geheel leeg trekken) dus het zou normaal moeten mee vallen morgen… :=

Sam zijn stal ziet nu hij het weer gewend is altijd uit alsof hij beschaamd is dat ie het niet kon op houden. :+
Hij hooit dan weer wel zijn stal op maar dat negeer ik maar zolang het droog is. :+