Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kiwiaa schreef:Nog niet Oji, maar eind januari komt hij af
En wow, dat verhaal van perongeluk castreren? Hoezo dan?? Daar zou ik ook niet mee kunnen lachen. Ik ging ook specifiek op zoek naar een hengst, zeker bij PRE's vind ik de ruinen toch vaak minder uitstraling hebben
Lieser schreef:ikke schreef:
Ik heb nu gereageerd op een 5,5 jarige ruin van 160
Die staat toch ookal een tijdje op het net. En heel voordelig geprijst. Dan ga ik automatisch denken dat er wat mis mee is. Erg eigenlijk..
Je zou je eigenlijk af moeten vragen of je een genoeg geoefend oog hebt om de kwaliteit van het paard te herkennen.
De maat alleen al haakt het gros op af, lees hier maar terug.
suffie schreef:Ania schreef:Alweer dank voor jullie fijne antwoorden. Ik vind het heel moeilijk, weet niet goed wat te doen en wat ik nu wil, heb de rekening van de castratie en medicatie wel al gehad en betaald. Ik wil er online ook niet te veel over plaatsen omdat dit toch openbaar is.
Dit is toch de valk met een chip?
Ik begrijp dat je er niet al teveel over wilt zeggen online, maar in je berichten is terug te lezen dat je hem van het voorjaar wilde laten castreren. Dit is alleen eerder gebeurd zonder overleg, wellicht toch een misverstand?
Matheno schreef:Kiwiaa schreef:Nog niet Oji, maar eind januari komt hij af
En wow, dat verhaal van perongeluk castreren? Hoezo dan?? Daar zou ik ook niet mee kunnen lachen. Ik ging ook specifiek op zoek naar een hengst, zeker bij PRE's vind ik de ruinen toch vaak minder uitstraling hebben
Welnee, persoonlijk vind ik mijn ruin echt enorm stoer
Kimberly_83 schreef:Ik ga vanavond kijken bij een PRE van 16. Ik zoek een leuk recreatie ( buitenrij) paard en geen witte hihi, ga ik toch weer bij een witte kijken. Eigenlijk vind ik het wel al oud maar verschillende mensen wezen mij op dit paard dus dat zal vast niet meer toevak zijn
happy2014 schreef:Ik heb dat ook hoor… paarden van 15k die echt leuk zijn, zijn met een halve dag weg. Ik ga dan ook denken “ wat is er mee” als ze langer te koop staan..
_Tarzan schreef:tita schreef:Tarzan hoe gaat het met jouw verkoop?
Ik heb de advertenties verwijderdReageer wel op mensen als ik denk dat het zou kunnen matchen. Als ik hem weer erop zet wil ik eerst even goede foto’s maken en misschien nog een filmpje van hem in de omgang + rijden.
Maar van de andere kant twijfel ik enorm, hij is gewoon m’n droompaard alleen dat ik er niet op durf te rijden![]()
Soms denk ik, ik houd hem, maar van de andere kant mis ik het rijden ook enorm en wil ik graag opstappen en buitenrijden.
Moraal van het verhaal, ik weet het zelf ook niet