Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Monique1963 schreef:Hey Tinka, leuk dat je aan Prisca denkt. Ik heb de info gelezen. Dank. Ik zat toevallig vandaag nog te denken dat ze toch wel weer vaak fleemt ook in het land, ze staat dan nu op bentoniet en ik vond dat van Laarakker toch beter werken. Hij wordt ook genoemd op die link van jou.
ogidni schreef:Monique1963 schreef:Hey Tinka, leuk dat je aan Prisca denkt. Ik heb de info gelezen. Dank. Ik zat toevallig vandaag nog te denken dat ze toch wel weer vaak fleemt ook in het land, ze staat dan nu op bentoniet en ik vond dat van Laarakker toch beter werken. Hij wordt ook genoemd op die link van jou.
Dit is ook de kliniek van Erik
Vlekjes schreef:Monique, hoe bevalt je robotstofzuiger?
ogidni schreef:https://www.facebook.com/search/posts/? ... %26%20mens
Dit is trouwens ook een leuke, op vrijdag mag je altijd algemene vragen stellen via facebook, deze worden dan op de maandag beantwoord.
boyca schreef:Is annuleren en opnieuw boeken geen optie. Dit is echt heel flauw
JudithO schreef:Heerlijk, het is zo fijn om de beestjes zo gelukkig te zien!
Flauw van die transporteur zeg. Service is wel een beetje belabberd kun je wel zeggen.
Fleuribelle schreef:Ik heb echt weer genoten van het filmpje. Fijn dat jullie laarzen schoon gaan blijven. Scheelt een hoop modder in huis. Weer een hoop werk verzet.
vopo914 schreef:Leuk filmpje weer![]()
Ik ben haast jaloers op dat mooie weer..
Wat leuk trouwens om jullie met die grindmatten bezig te zien
Wij hebben ze afgelopen zomer ook gelegd en willen ze deze zomer bij het schuilhokje van de paardjes gaan leggen
Ik ben alleen nog aan het denken of we voor de paardjes zand of grind gaan doen
Ik ben een beetje bang dat ze met een sprintje in de bocht toch uitglijden
Wat is jou ervaring daarmee?
JudithO schreef:Lekker op pad geweest! Mooi om te zien dat jullie tussen het werk door ook lekker de tijd nemen om leuke dingen te doen.
Die grindmatten, dat ziet er weer netjes uit allemaal!
En Xeros, wat een grapjas haha. Die teleurstelling is echt briljant.
Afanaisa91 schreef:Wat een werk weer zeg!
Zo met Prisca van voren viel het me voor het eerst op hoe breed ze eigenlijk is, en dus ook hoe breed je daar weer helemaal omheen moet zitten.
Ik doe het je denk ik niet na