Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
fleurtjeuh schreef:Maar iedereen die stevig is of zwaarder wordt door hem afgekraakt.
Net zoals dat alles wordt afgeschoven op buitenlanders.
En als ik hem dan rasistisch noem schiet hij in de verdediging...
Soms wordt ik er een beetje gek van hoor... Pff....
Heeft hier iemand wat met tinkers?
Dees schreef:Hanetred, Krampbeen... er zal vast een verschil tussen zitten maar dat zit hem in de details van de omschrijving. Beide is een neurologisch probleem en beide geven verhoogd risico op grotere problemen. Het is een keuze of je daar mee wilt omgaan. Ik persoonlijk niet.
listiglistje schreef:Dees schreef:Hanetred, Krampbeen... er zal vast een verschil tussen zitten maar dat zit hem in de details van de omschrijving. Beide is een neurologisch probleem en beide geven verhoogd risico op grotere problemen. Het is een keuze of je daar mee wilt omgaan. Ik persoonlijk niet.
Dat is niet bewezen Dees, ze weten niet waar het vandaan komt, zeker bij Hanetred niet...
Krampbeen komt wel vaker bij grote paarden voor!
Seven schreef:Inderdaad, rij technisch kan je echt veel oplossen, ik vraag me dan af als ze zo lui is waarom is de eigenaar bang? Tis een ad met te veel ?? ik ga van alles afvragen
Dees schreef:Zonde van die schimmel van Tornadoschatje. Ook van alle toestand die hier op bokt helemaal terug te vinden isDat paard is nooit weer te verkopen
Edit: filmpje van de schimmel onder de vorige eigenaar: http://www.youtube.com/watch?v=85pzIpUEbZE
Dees schreef:Die schimmel is een leuk projectje.
Maar met alle *piep* die door de huidige verkoopster op internet gezet is, zal het bij een eventuele verkoop altijd een paard met een verhaal blijven.
Ik vind die schimmel ook leuk. Vooral gebaseerd die eerste foto in het profiel van de huidige verkoopster. Denk dat het paard wel weer 'uit de knoop' te halen is.