Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

waar komt dat grijze vandaan? Dit is zeg maar ‘in het midden’.

waarschijnlijk is dat een bal van hem die is blijven liggen daar en Arras heeft een bizar goede neus voor zíjn speelgoed. 

Duhelo schreef:Singelstoten en lapje leer lijkt me doenbaar. Is de vulling nog oke? Bijvullen is ook doenbaar, alles vervangen zou ik wel de marktwaarde vh zadel even checken.
Succes morgen!
Duhelo schreef:Dan zou ik eens goed kijken of je er wel comfortabel op zit en hoe erg jij het de moeite waard vindt om er een paar 100 euro aan te spenderen. Singelstoten, nieuwe vulling en wat leer zal je al snel 300-400 euro aantikken vrees ik. Als het niet meer is.
OF! er zijn hier topics met zadelmakers en leerbewerkers in opleiding, wellicht een idee om te vragen of er iemand wil oefenen?
Vandaag Hakkie takkie, weg is ...
Hoe laat is die aan de beurt?

Duhelo schreef:
Op het moment zelf laten liggen was geen optie, of wil je dit enkel op de kliniek laten doen?
Mars schreef:Ayasha schreef:Joy besloot nog hengst te blijven.
Hij kan ze nog volledig intrekken en deed dat ook enthousiast. Staand castreren is dus geen optie meer.
Hij ging net iets te enthousiast terug de weide op.
Haha tja ergens begrijp ik m wel
al is dit wel een onschuldigere manier.joyce83 schreef:Stille mee lezer. Eerste wat ik dacht was kind van zijn moederal is dit wel een onschuldigere manier.
Maar stel hij had sedatie gekregen blijven de balletjes dan ook verstoppertje spelen of komen ze dan normaal gesproken wel tevoorschijn? Ik ga er maar vanuit dat ze dan op hun plek zitten van voor de sedatie anders zou dierenarts dat toch wel gedaan hebben?
En terecht dat je nu niet voor liggend gekozen hebt met deze kou.
zoals de dierenarts mijn haarbal noemde destijds.
Poging 1 was eh hij is al kennelijk in engeland gecastreerd want er hangt niks onder. Tot een tijd later floep en nog een keer floep. Hij trok zijn ballen naar believe in of liet ze hangen. Het was elke dag een ander plaatje daaronder. De castratie is uiteindelijk in de kliniek onderste boven uitgevoerd. Liggend lukte toen ook niet in de kliniek toen hebben ze hem op tafel gelegd op zijn rug, toen lukte het wel.
genezing ging wel best vlotjes al voelde hij zich de eerste dagen wel knap ellendig