Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tamary schreef:Tja die "samenzwering" om luxepaardjes te blijven ken ik. Ze houden inderdaad liever werkmensjes als luxepony dan dat ze zelf werkpony worden. Zijn er wel erg charmant over.
Sommige pony's hebben een hekel aan halsters (of ze slopen die van vriendje, want ultiem speelgoed), kan ook gevoelige huid zijn. Halsband wil nog wel eens veel beter gaan, stierenband kan (heel stevig) of overmaatse hondenhalsband met zo'n plastic clip, die breekt mocht er toch wat vast komen te zitten.
Tinka schreef:Hier ook van die verwende paarden, gebruiken hun hooi als wc. Elke keer kunnen we een halve baal hooi weghalen. En wij slaafjes zijn een uur bezig om alles weer mestvrij te krijgen.
Tinka schreef:We gaan nog steeds een hooihuisje maken, maar het weer is nu niet geschikt voor klussen. Ze plassen trouwens niet op het hooi, maar mesten erop.
Een net vind ik eng met de veulens, die maaien overal met hun beentjes in.
Tinka schreef:Ja maar dan zie ik het al weer helemaal gebeuren dat Angie met haar hoofd in zo'n opening zit en dat ze dan weggejaagd wordt. En dan vervolgens in paniek met klok en al wegrent of schade oploopt. In Nederland hadden we een grote ruif en daar gebeurde dat ook wel. Het gaat gewoon een zelfgemaakte wordeb, of 2.
manja39 schreef:Wat een prachtig dier. Mooie tribute aan Thor.
Tinka schreef:Mooi paard was Thor, en hij kon goed hard op zijn oude dag. Toch wel leuk zo'n zwaar koudbloed hoor.
Tinka schreef:Ik denk dat er wel iets trekpaard achtig in gezeten heeft. Oo die salon de cheval afgelopen weekend hadden ze van elk frans wel 1 staan, leuk om in real life te zien.
Monique1963 schreef:Tinka schreef:Wij zeiden altijd bij mijn eerste tinker, Tinka, er heeft een arabier naast gelegen. Die kon best wel pittig zijn.
Ha ja dat dus! Tinkers zijn niet die slome knollen die men denkt dat het zijn.
imaudy schreef:Mooi filmpje van Thor. Dat introverte zie je goed, maar denk dat hij de samenwerking wel kon waarderen
Zinzi_jewel schreef:Idd Tinkers worden vaak onterecht als brave kalme kinder pony gezien . Maar zie meer moeilijkere Tinkers als super brave .
Ligt ook wel deel aan de opvoeding maar de meeste zijn toch wel echt grote mensen dieren ...