MarjanB schreef:Ik zoek een pony als gezelschap voor Hera. Max 135 hoog en groter dan 110. Merrie of ruin echt lage prijsklasse (€750). Mocht iemand wat weten?
Huh en je andere paard?
Ben der naam ff kwijt
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarjanB schreef:Dank jullie! Helaas is een paard met aanhoudende pijn gewoon niet fair![]()
Heb nog geen pony gevonden dus ze scharrelt nog rond en geniet van de aandacht die ze nog krijgt.
MarjanB schreef:Dank jullie! Helaas is een paard met aanhoudende pijn gewoon niet fair![]()
Heb nog geen pony gevonden dus ze scharrelt nog rond en geniet van de aandacht die ze nog krijgt.
Clairetje81 schreef:Wij zijn inmiddels op zoek naar een opvolger Datch met pensioen gezet bij een paardenrusthuis. Hij vond het rijden echt niet meer leuk. Eerlijkste keuze naar het paard.
Maar het valt niet mee. Zoek een brave en betrouwbare leuke allrounder E pony klein paard voor mijn 14jarige.
Ligt het aan mij of staat er nu weinig te koop?
ikke schreef:Clairetje81 schreef:Wij zijn inmiddels op zoek naar een opvolger Datch met pensioen gezet bij een paardenrusthuis. Hij vond het rijden echt niet meer leuk. Eerlijkste keuze naar het paard.
Maar het valt niet mee. Zoek een brave en betrouwbare leuke allrounder E pony klein paard voor mijn 14jarige.
Er staat genoeg te koop maar is het ook wat jou aanspreekt?
D'r staat een, ogenschijnlijk, leuke Taart op Marktplaats. had ik wat gezocht, was ik gaan kijken.
Maar dat is gewoon een simpele pony zonder pretenties maar wel met een leuk bekkie.
Clairetje81 schreef:Wij zijn inmiddels op zoek naar een opvolger Datch met pensioen gezet bij een paardenrusthuis. Hij vond het rijden echt niet meer leuk. Eerlijkste keuze naar het paard.