Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maar het smaakt niet zoals een gewone zoete pannenkoek, dat niet.
Farjen schreef:Ik vind ze wel lekker, wel wat droger dan een gewone pannenkoek. Zeker met uw spread er op zal dat wel lekker zijnMaar het smaakt niet zoals een gewone zoete pannenkoek, dat niet.
Andere merken ook al geprobeerd maar tot nu toe geen andere variant gevonden die eetbaar is
Freyr schreef:Wat heeft hij toch een prachtige blik!
Balen he die bevroren bakken? Ik heb eerdergisteren daarom het strand opgezocht, maar zelfs mijn omapaard had er euhm zin in.

de oudste merrie op stal besloot dwaas te doen en ging onderuit op weide.
gelukkig vandaag niet stijf. 
petraaken schreef:Ben niet zo'n fan van hartige pannenkoeken. Geef mij maar de zoete variant met bloemsuiker.
maar hier in Limburg is Luikse siroop of bruine suiker populair buiten vanille ijs natuurlijk. 
speurneusc schreef:Hannanas schreef:En Luikse siroop is appel/peren-stroop?
appelstroop met hele kleine stukjes gedroogde appel er nog in, is heerlijk en hele aparte smaak, anders dan "gewone" appelstroop.
zelfs ‘namaak’ spul kan niet op tegen Luikse. 
)
‘

ikkedus schreef:Een dappere beslissing, maar 1 die denk ik voor jullie het best uitpakt. Wanneer denk je de castratie te gaan doen? Zo snel mogelijk of vh voorjaar pas?

fleurtjeuh schreef:Klinkt als een mooi keerpunt.
Je hebt altijd gezegd dat hij hengst mocht blijven 'tot... '
En schijnbaar is dat keerpunt nu gekomen
hij vindt geen rust op weide. Dat was een van de belangrijkste punten. Hij is braaf aan de hand maar intern heeft hij daar natuurlijk niks aan als hij zich aan het opvreten is omdat hij de regels kent. Muga schreef:Zegt alleen maar iets over zn geweldige karakter. Dat ie zich intern opvreten maar toch zo braaf is bij jou. Gaat er denk ik alleen maar voor zorgen dat je er straks helemaal een geweldige ruin aan hebt. En hij een nog mooier leven kan hebben met jou. Het haalt idd veel maren weg.
Kan ie straks misschien ook weer met zn vriendje op de wei? Ze werden wat te heftig samen toch?

Geweldig dat je na 2 jaar zo op kunt en aan de wandel! Maar het spannendste wat ik me af vraag: heeft Rêve je man heel gelaten onderweg? 
Duhelo schreef:Lijkt me een goed plan ja! Ze hebben er niks aan, aan al die hormonen (en is nog anders als ze fulltime dekhengst mogen zijn, maar als het dan ook maar "nu en dan" eens is ... )
Laat je wel nog sperma invriezen?