Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

) en dacht ‘ik ga stilletjes weg glippen.’ 

Azhari schreef:Ik heb er een paar weken over gedaan. Maar inmiddels al je berichten gelezen. Je hebt er een volger bij. Leuk om de ontwikkelingen te lezen, maar ook je afwegingen. Ook als iets niet uitpakt zoals je hoopt. Dat geeft weer stof tot nadenken.
Hopelijk trekt je knie wat bij. Het is nu wel koud, maar het droogt daardoor wel mooi op hier.

maar je hebt behoorlijk veel info voor de kiezen gehad dan. 
hij werkt nu normaal niet tot 5 januari en ze doen collectief verlof voor het eerst. Als ik het echt verbrui mag ik hem bellen. 
sambal is ook zonder-zadelmak. Manlief zegt dat ie m desnoods wel bij aan de hand neemt zou er wat zijn maar hij mag met een hormonale Terror wandelen dus …
zaterdag verhuizen we ze geloof ik. Stiekem nog een gestolen stapritje met Sam. 
ik heb zowaar weer een normale buik.
ben ook terug in mijn broeken en topjes aan het groeien ondanks dat ik toch een bezige bij ben de laatste tijd. Heb ook een nieuwe weight gainer van stackers. 1. Het smaakt veel beter. 2. Het verteert beter waardoor ik er naast beter kan blijven eten dan met de vorige. En ik heb banaan-spelt pannenkoek met marshmallows spread ontdekt. 
mijn nichtje (van 6
) de spread voor haar pannenkoeken en mijn man vertelde er over (is zijn petekind) en eindigde met ‘ik zie uw blik al ik pak een pot mee van de AH.’
.
noemen wij dat hier niet gewoon een omelet? 

)
Kmbrly schreef:Ayasha schreef:Note to self: geen pannenkoeken accepteren in Nederland.
Natuur hebben ze ook
Maar je moet eens de hans en grietje menukaart opzoeken.
Dat kan mijn Belgische kant ook niet aan.

Ayasha schreef:kaas en spek?noemen wij dat hier niet gewoon een omelet?
Een viertal kleintjes is ruim voldoende. Ik ben ‘s morgens echt geen mens dus hoe minder werk hoe beter.
Ik las dat als je er banaan in doet dat al voor de binding zorgt. Had een behoorlijke simpel recept gevonden een week geleden maar ben m even kwijt.
Duhelo schreef:Oh juist, jullie zijn fan van hartige pannenkoeken. In België zijn pannenkoeken eigenlijk meestal zoet.
Als je er hartige dingen wil doorhalen zou ik idd wel de suiker even weglaten.
Gewoon water toevoegen, shaken en klaar.