tita schreef:Iid upendo een slechte advertentie heeft de adverteerder ook wel in de gaten en iemand die zijn paard op internet zet met de slechte bedoelingen is misschien ook wel goed om input te lezen van anderen.
Nu staat er bv ook een paard op internet echt serieusheid zielig….die zou ik kopen om spuitje te geven.
En als er een leek is die niet snapt dat zijn paard verkocht wordt kan ook wel wat leren
Maar is ook niet zo dat bokt heilig graal is hoor, dat iedereen maar op bokt zit om te kijken wat anderen van hun paard vinden
Echter kunnen we ook met z’n alle naar andere topic verhuizen.
Het is ook een persoonlijk iets. Je paard op het net. En mensen doen domme dingen.
Mij zou het niets verbazen als de mensen van het paard waar ik op afgehaakt ben ook mijn minder leuke reacties hier hebben moeten lezen. Dat is niet mijn bedoeling maar wel een risico van een online forum.
Ik had een 5 jarige gezien, leuk dier maar bleek wel weer een handelstal. Daar gaat mijn voorkeur gewoon niet zo naar uit. Ben toch afgehaakt. In dat geval vond ik het paard te duur.