Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Spaansepony schreef:Maar de geklasseerde dieren gaan sowieso als zoete broodjes over de toonbank. Dat vinden ouders bij de ponys vaak een veel fijner en betrouwbaarder gevoel geven. Ook als het diertje een bemerking heeft word dit wat meer geaccepteerd is mijn ervaring.
Maar wat vinden jullie nou een beetje normale prijsklasse voor een paard met stamboek papier, mooie leeftijd van 8 tm 12 jaar, maar op dit moment niet meer in het werk en staat stil door privé redenen. Paard zelf is gezond en niks mis mee.
Benieuwd wat men daar dan toch nog voor kwijt wil.
Een kennis wilt zo paard adverteren, en het is een leuk en mooi dier, dus twijfel of ik het dier zelf wil aanschaffen.
vendake schreef:Aangezien er ( nog)geen 2022 topic is, hier dan maar verder voort breien: ik ben in de markt voor een nieuwe merrie tegen de lente zo ongeveer. Als 40+ er ben ik op zoek naar een braaf !! recreatiepaard dat alleen buiten kan wandelen en wekelijks n dressuurles kan lopen met mijn beginner en onzekere tiener zoon. + 1.65 of zwaar type en max 10 jaar oud. Moet in kudde kunnen en wil keuring. Het gaat niet te doen zijn om eentje te vinden vrees ik
Matheno schreef:Aatrox schreef:Special D is ook wel weer lastig hoor, mijn vriendin heeft een merrie daarvan, pfoe..
Vos blijft hier ooke en speciaal plekje hebben.
En ik had eerder dus echt een topbrave van Special D
Levita schreef:Staat een leuke zwarte merrie op marktplaats voor de liefhebber. Paardje is niet van mij hoor. Ik zag de advertentie voorbij komen en ik ken het paard verder niet. Maar ik wilde even een tip geven
vendake schreef:Aangezien er ( nog)geen 2022 topic is, hier dan maar verder voort breien: ik ben in de markt voor een nieuwe merrie tegen de lente zo ongeveer. Als 40+ er ben ik op zoek naar een braaf !! recreatiepaard dat alleen buiten kan wandelen en wekelijks n dressuurles kan lopen met mijn beginner en onzekere tiener zoon. + 1.65 of zwaar type en max 10 jaar oud. Moet in kudde kunnen en wil keuring. Het gaat niet te doen zijn om eentje te vinden vrees ik