Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Rivendell schreef:Ik reageer op fb al niet meer op de poffertjes. Het heeft toch geen zin.
Ergens hoop ik dat er aanvallen op kinderen komen. En dan het liefst in de achtertuin van de poffertjes.
Dan ga ik ook weer commentaar geven.
En die Lelieveld is gewoon een droplul met het verstand van een baksteen
Citaat:Bathse brug Zeeland
06-07-2024
Zeer waarschijnlijke wolvenaanval op schapen afgelopen nacht.
Exacte aantallen en locatie bij ons nog niet bekend.
meldingen graag zo snel mogelijk naar ons nummer wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889 via WhatsApp
#geenwolf
Citaat:Rilland Zeeland
07-07-2024
4 schapen vermoord.
1 gewond
meldingen graag zo snel mogelijk naar ons nummer wolvenmeldpunt GW +31 6 17018889 via WhatsApp
#geenwolf
Celebi schreef:Het stuk waarbij geschreven wordt dat kinderen niks te vrezen hebben slaat kant noch wal.. Dat ze nauwelijks overdag te zien zijn is inmiddels erg achterhaald, maar aangeven dat wolven bang zijn voor de mens omdat ze weten van heel ver terug in de tijd dat we ze dood schoten? Duidelijke weet deze generatie dat niet meer of leert inmiddels dat we dat niet meer doen. En al zou dat zo geweest zijn, dat zou dat instinct waarschijnlijk bij grote volwassen mannen zijn, niet bij kleinere kinderen. Die hebben nooit iets te maken gehad met de jacht. En dan het stuk over auto's.. Dat maakt ze niet bang voor de mens, maar voor auto's. Beetje lastig is dat wanneer er eentje dodelijk wordt aangereden de wolf er niet meer van kan leren. En de wolven die niet worden aangereden zien het nog niet als bedreiging. Zeker niet omdat mensen vanuit auto's toch gaan kijken en er vast genoeg idioten zijn die ook gaan voeren. Dan zijn auto's snel niet meer eng hoor.
Echt waarom blijft het gros van de mensen dit geloven. Dat snap ik niet.