Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarjanB schreef:Sommige paarden hebben het wel heel erg. Zag laatst nog 1 hier op bokt die zelfs z’n koker en buik tot bloedens toe had geschuurd. Zo’n 1 heeft echt geen leven.
Vanes_6 schreef:Oke, wij mogen het nu officieel van de daken schreeuwen (als we willen): wij zijn sinds vandaag de trotse en gelukkige eigenaar van een hele mooie 5 jarige draver merrie, genaamd Lily Lisanne.
![]()
![]()
We hebben het omscholingstraject van koerspaard naar rijpaard van dichtbij mogen meemaken. Lily was van Ruitje en ik mocht al die tijd met haar aan de gang, terwijl zij met het zadelmak en inrijden aan de slag gingen.
Een unieke kans om elkaar op een rustige manier te leren kennen.
Ik ben zo blij en gelukkig dat we de toekomst samen mogen in gaan!![]()
Dank je wel Ruitje voor het vertrouwen en deze mooie kans! Heel dankbaar voor!![]()
Onze zoektocht is tot een gelukkig einde gekomen!
[ [url=m/WYtTfP.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Noah schreef:Vanes_6 schreef:Oke, wij mogen het nu officieel van de daken schreeuwen (als we willen): wij zijn sinds vandaag de trotse en gelukkige eigenaar van een hele mooie 5 jarige draver merrie, genaamd Lily Lisanne.
![]()
![]()
We hebben het omscholingstraject van koerspaard naar rijpaard van dichtbij mogen meemaken. Lily was van Ruitje en ik mocht al die tijd met haar aan de gang, terwijl zij met het zadelmak en inrijden aan de slag gingen.
Een unieke kans om elkaar op een rustige manier te leren kennen.
Ik ben zo blij en gelukkig dat we de toekomst samen mogen in gaan!![]()
Dank je wel Ruitje voor het vertrouwen en deze mooie kans! Heel dankbaar voor!![]()
Onze zoektocht is tot een gelukkig einde gekomen!
[ [url=m/WYtTfP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat leuk, gefeliciteerd met Lily, zo’n lieve merrie. Heel veel geluk met haar.
Blijven jullie op de Gm?
Gave outfit btw
Westerntrail schreef:Paard wat op 1 jarige leeftijd ongeluk heeft gehad met draad, maar niks aan over gehouden alleen een litteken.
Nu 5 jaar
Wat vinden jullie doen of laten staan