Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
annepanne schreef:Ik vind het erg flauw hoe je reageert! Persoonlijk ben ik ook niet zo'n paardenredder maar wat Lynn heeft gedaan daar heb ik respect voor. Ze heeft je al eerder in dit topic uitgelegd hoe het er voor haar voor stond en dan kom je nu weer met deze post?! Dat snap ik niet, sorry. Je had je punt gemaakt, dat is uitgelegd en nu kom je een trap nageven ofzo? Jammer
Perrokai schreef:Heb je het tegen mij nu of??
Als normaal mens zouden jullie eens tot de orde geroepen moeten worden. Ik heb geen teer zieltje, al die reddende engels hier wel. Die springen voor een paard wat ze niet kennen direct in de auto met hun zakgeld......zonder te weten waar het staat.
Perrokai schreef:Maar ik weet het goed gemaakt want ze zoeken nog steeds sponsors..
Citaat:Lynn kan wel meerdere paarden hebben maar kan Paloma niet betalen, ze heeft het geld niet....
Dat is geen schande maar dat betekent ook dat als de geredde Paloma bij haar staat en dringend de DA nodig heeft omdat ze dus wel wat mankeert, Lynn ook dat niet kan betalen....en wat dan?
Lynn is een heel lieve meid die dus blijkbaar 1 woord nodig heeft om op de barricades te springen.
Maar dat betekent dus ook dat er niet goed over nagedacht is. Geen van de ouders van deze redders is het eens met wat ze doen, dat is niet voor niets zo.......het is ook niet zomaar dat jullie dat dan weer niet kunnen snappen. Dat komt omdat ouders meestal wat verstandiger zijn dan 20tigers.....
Perrokai schreef:Waar ik die wijsheid vandaan heb is van de redders zelf dus. Er is me gevraagd door hun zelf dat niet te vermelden omdat er teveel mensen zich mee gaan bemoeien en het steeds lastiger word om Paloma op te sporen anders.............en het verhaal steeds groter en erger wordt zoals hier in dit Topic het geval is...
Cayenne schreef:Lynn wist wel degelijk waar ze mee bezig was, dus ik snap echt niet waar jij je druk over maakt.