Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
why schreef:Tevens wil ik jullie ook vragen eens stil te staan bij alle andere mensen die daar bijna drie dagen onafgebroken bezig zijn geweest ten behoeve van de paarden.
De mensen die de akelige klus hadden om alle kadavers weg te halen, de omheiningen weg te halen, het pad vrij te maken voor de oversteek, de mensen die constant heen en weer gingen om water en voer te brengen, medische zorg te verlenen.
En geloof me, het was koud, bere bere koud!! OOk die mensen hebben niet opgegeven, en zijn zelf ziek geworden om de paarden te helpen!!!
spekkiejnfu schreef:ik vind het een beetje overdreven, als dit niet gebeurd was, waren jullie ook niet op het idee gekomen een protest tegen deze boer te houden.. of wel dan? get alive, een "foutje" kan gebeuren, het moet alleen niet een 2e keer gebeuren.
why schreef:het heeft geen zin om heen te gaan. De paarden worden morgen indd opgehaald, maar de boer is op de hoogte van de actie, en alles wordt afgezet door politie en M.E.
why schreef:Je hebt helemaal gelijk!! Weet jij trouwens hoe je een nieuwe tropic kunt maken?
why schreef:het heeft geen zin om heen te gaan. De paarden worden morgen indd opgehaald, maar de boer is op de hoogte van de actie, en alles wordt afgezet door politie en M.E.
sarabande schreef:Wij zullen wel niet de enigen zijn die hun aandacht op deze boer gevestigd hebben, de verhalen van de buren die al jaren misstanden gezien hebben zullen nu ook loskomen, gelukkig maar.
Cer schreef:sarabande schreef:Wij zullen wel niet de enigen zijn die hun aandacht op deze boer gevestigd hebben, de verhalen van de buren die al jaren misstanden gezien hebben zullen nu ook loskomen, gelukkig maar.
Moeten die mensen wel geloofd worden natuurlijk...