Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
dan weet ik wel waar ik moet zijn.

En inderdaad, wat je ook al aangeeft, die koninklijke attitude van mams heeft ze echt meegekregen, net als hier en daar wat Diva gedrag
Erg bijzonder om zo Daf toch nog 'live' elke dag wat mee te kunnen krijgen, op die manier blijven ze toch op een bepaalde manier bij je, al zijn ze er niet meer.
:
Ik was jarig en er was 30% korting, dus ik had een excuus
mika11 schreef:Wat leuk te lezen over Rosa.
Ik heb nog de tijd meegemaakt dat Davina zadelmak werd gemaakt en dat ging net zo.
Opstappen en gaan eigenlijk, geen pas verkeerd gezet en ook heel meewerkend.
En dat is altijd zo gebleven.

Ik ben zo blij voor hem, hij gaat een top huisje krijgen in België. Heel opgelucht dat ook hij weer een super plekje gaat krijgen, nu de papieren regelen voor de export en dan gaat hij als het goed is 25 oktober verhuizen.
. Ondanks dat ik het naar de opfok brengen toch spannend vond door onze eerdere ervaringen, op deze plek een heel fijn gevoel en het is dichterbij (25 minuutjes rijden) dus kan er makkelijker zo even langs.
oh wee als ik een ander paard eerst pak, dan krijg ik een beledigde hinnik

, dus het lijkt echt goed aan te slaan

Ik kreeg al een mooie preview
Hij moet morgen 3,5 uur reizen, wel met een maatje, ik hoop dat ze onwijs veel geluk en plezier van hem gaan hebben

Morgen maar even wat anders in elkaar flansen en weer oefenen.