Taucha schreef:Ah inderdaad wat ik al dacht ivm Vigo. Begrijpelijk. Wel jammer.
De eigenaresse heeft nu niet zoiets van; omdat Joy zo ‘handtam’ is, is dat een handige opening om ook eens te gaan oefenen met Vigo?
Succes met het dekje voor Sam. Let wel op dat fleece soms juist extra warmte kan genereren onder het zadel in tegenstelling tot een natuurproduct.
het ide is eigenlijk dat ik dat ga doen.
Het weer is alleen nog niet echt uitnodigend geweest.
Op zich denk ik ook dat het op een paar dagen gebeurt is. Laatst had hij zijn halster stuk gedaan en zei N van "hoe ga ik hem dat ooit weer aan krijgen" (een nieuwe dus). Dus ik had gestuurd "leg de nieuwe maar gewoon klaar dan kijk ik wel." dus knol samen met Joy even de stal in gelokt dat ie net een klein beetje minder bewegingsvrijheid had en binnen de vijf minuten had ie 'm aan. Even rustig aan doen op het enge deel (die neus er door steken he, dat vindt ie niks) en daarna was het goed.
Dus had gezegd dat ik wel met een full halster zou gaan oefenen (wat ik dus over zijn huidige heen kan doen). Dan kan ik het hem leren zoals Joy en eigenlijk alle paarden hier (als je het halster voor ze houdt op neus hoogte steken ze zelf hun neus er in.)
Ik ga het vandaag eens rustig bekijken die dekjes, was al laat gisteren.
Vast een domme vraag, ik heb hier wel nog zo'n zadel onderlegger van echte wol, maar dus zo'n "pad". Zou die eventueel onderaan kunnen? Mij is altijd geleerd dat ie op het dek moet (ook al leek me dat helemaal niet logisch maar goed, je ziet het ook niet echt vaak andersom)
culaccino: van de merrie eigenlijk niks meer gehoord maar moet eerlijk zeggen dat ik er ook niet meer echt naar gevraagd heb.
Nieuwe paard zou een bonte zijn, heb een foto door gekregen maar daarna is ze vergeten dat ze een gsm heeft denk ik.