Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
leuk om hier topicgenoten tegen te komen uit het opfok topic van de 2020 veulens die inmiddels de 2 gepasseerd zijn. De onze (2 jarige hengst) staat nog steeds in de opfok en we hebben besloten om hem pas volgend voorjaar naar huis te halen. Anders moet ik hem zo vroeg ruinen (want bij ons op stal mogen geen hengsten staan).

Hij heeft een stevig karakter, maar wel een heel leuk karakter. Een beetje ADHD, moet leren zijn focus bij de ruiter te houden, maar dat gaat al steeds beter.

Maar ik vind haar echt iets hebben. Ze ziet er uit alsof ze een fijn, braaf, nuchter maar wel alert dier is dat echt voor je gaat.
hij kijkt erg beduusd. Vind je vosmerrie erg cool. Dat was een pittig ding geloof ik toch? 

deze vraag stelde ik namelijk aan mijn dierenarts en die gaf aan dat de kans nihil is. Ik ga maar gewoon ontwormen, mocht sowieso wel volgens het schema weer.
Danique_G schreef:Vind je vosmerrie erg cool. Dat was een pittig ding geloof ik toch?
Onze dappere "man". 
.
.
Josien_ schreef:Prachtige paarden Babootje!
Hier is gelukkig weer rust in de kudde en vandaag super fijn kunnen oefenen met vaststaan en poetsen.
[ [url=m/WW9eS6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ondeugend koppie
Zo te zien vindt ze dr staart zelf ook mooi!
. Helaas is de jonge merrie wel wat opdringerig bij haar hengstigheid lijk het waardoor de ruin af en toe dekt. We hebben niet het idee dat het vaak gebeurt, maar toch alles maar even op de monnikspeper. Hopelijk is het over een paar weken beter en wordt er niet meer gedekt.
.
) toch ook gestart en voila 198 punten. Hij ging ook best goed. Het voelde misschien nog niet zoals ze wilde, maar het zag er goed uit. 2 WP mee naar huis. En dat samen met de score van vorige week (toen ging ook de 1e proef niet goed, want hij ging in de ankers bij iedere bloembak) had ze de 2e proef ook 198 punten. De teller staat dus op 4 WP.
.