Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Mirranda schreef:De ware aard moet zeker verborgen blijven
Maar hierbij:
https://www.facebook.com/claudia.vennem ... 1101292633
DubbelFun schreef:Bearspray spuit een flink eind weg hoor, die is veel krachtiger dan gewone pepperspray.

. Ik kwam gisterenavond een bericht tegen op fb van Rick van Malsen (heel pro wolf) die reageerde op een filmpje van een jonge wolf die een ploegende tractor in België achtervolgd. Daarop stelde hij dat het speelgedrag was. Toen ik daarop dit filmpje plaatste en vroeg of dit dan ook speelgedrag was, Kwamen de volgende antwoorden ook van Glenn kwam een yup en een verdere duscussie, van beide heren heb ik op mijn laatste vraag aan hun geen antwoord ontvangen. Hoop dat jullie er wijs uit kunnen.

een echte dijenkletser!
Dit zou wel heel erg berekenend zijn, maar imo wel passend bij het intellect van een wolf.Citaat:Hij vertelde dat de wolven zo slim zijn om 1 van de wolven op te offeren om te proberen de honden achter zich aan te krijgen en zo weg te lokken van de kudde zodat de anderen van de roedel vrij spel hebben bij de schapen.
, al de onwaarheden zorgen ervoor dat de stadse mensen de verhalen vd zogenaamde deskundige blijven geloven, in mijn ogen is dat levensgevaarlijk. Dit filmpje zal je niet op hun sites vinden, ze doen er alles aan op dit moment om het van fb af te halen is al een paar keer gelukt maar weer terug gedeeld.
irmaz schreef:Mirranda schreef:
Wat een bijzonder gedrag. De wolf lijkt zich heel onderdanig op te stellen.