Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ingedebruijn schreef:[
Als dat zo is, waarom voel je dan de noodzaak om dit zo openbaar te zetten? Wat win je ermee? Buiten jou willen heel veel mensen graag dit topic op een fijne manier volgen maar als ik ts was, zou ik niets meer zeggen. Dus doe iedereen een lol en blijf verder gewoon weg uit dit topic.
MarjanB schreef:Ik heb ook mijn oude merrie niet in laten spuiten terwijl dat toen het advies was. Beest heeft nog steeds, nu 6 jaar later nergens last van. Inspuiten is echt niet altijd de beste optie.
Als hij met ijzers al onvoldoende verbeterd zal het met inspuiten vast ook niet 100% over zijn.
@babootje, hij krijgt nu een eerlijke kans. Als jij van mening bent dat jij altijd alles beter weet, prima. Maar die mening van je ventileer je op een nogal onaardige manier. Soms is het ook goed om gewoon even tot 10 te tellen en je mond te houden
polderke schreef:Babootje, alsjeblieft zeg. Loop toch niet altijd zo te drammen. Laat TS met rust, haar paard haar keuzes. Ze is jou geen enkele verantwoording schuldig.
Ketly schreef:Ik wilde hier eigenlijk niet meer gaan updaten, maar omdat er nog zoveel mensen volgen vind ik het niet eerlijk om een persoon het zo te laten verzieken dat ik de rest niet op de hoogte kan houden. Babootje, ik lees je berichten niet dus doe alsjeblieft geen moeite meer om nieuwe berichten te plaatsen. Ik ga me ook niet meer verantwoorden tegenover jou.
Ik heb net contact gehad met de praktijk waar de foto’s gemaakt zijn. De betreffende dierenarts is op vakantie dus heb een collega gesproken. Die heeft zich even ingelezen en las ook voor dat de andere collega had genoteerd dat speciaal beslag geprobeerd kon worden, maar dat de prognose slecht is. Dit is natuurlijk een combinatie van de foto’s en het klinische beeld.
De arts die ik heb gesproken gaf aan dat we daardoor eigenlijk wel moeten concluderen dat hij geen rijpaard meer gaat kunnen zijn. Ook begreep ze heel goed dat het bijna onmogelijk is om in deze staat een plekje voor hem te vinden als weidemaatje. Als hij niet heel kreupel is lijkt het ze wel vroeg om in te slapen, maar begrijpen ook dat het een hele lastige situatie is. Ze heeft meerdere keren gezucht en uitgesproken dat het voor mij ook vreselijk moet zijn. Erg lief dat ze zo meeleven bij de kliniek.
Ze heeft gevraagd of haar collega die hem ook in het echt heeft gezien maandag contact met mij opneemt om verder te praten. Ik zit zelf ziek thuis dus probeer mijn rust even te pakken want het vergt erg veel energie.
Ketly schreef:Ze zei als hij nou 20 was was het een logische keus, maar hij is nog maar 4.. Het komt er dus op neer dat het wel ernstig genoeg is maar dat ze wel moeite hebben om een 4-jarige eventueel in te slapen. Dat snap ik, ik heb daar ook moeite mee en het voelt voor mij ook niet als een logische keuze. Misschien gebeurt er een wonder in de komende dagen, wie weet.
Bedankt Annemiek, die staat inderdaad inmiddels aan.
Ketly schreef:Ze zei als hij nou 20 was was het een logische keus, maar hij is nog maar 4.. Het komt er dus op neer dat het wel ernstig genoeg is maar dat ze wel moeite hebben om een 4-jarige eventueel in te slapen. Dat snap ik, ik heb daar ook moeite mee en het voelt voor mij ook niet als een logische keuze. Misschien gebeurt er een wonder in de komende dagen, wie weet.
Bedankt Annemiek, die staat inderdaad inmiddels aan.