ik heb echt weken lang een draadje ertussen en zodra mevrouw hengstig is dan kan ik er pas wat bij zetten en dan ook alleen als er heel veel ruimte is. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ik heb echt weken lang een draadje ertussen en zodra mevrouw hengstig is dan kan ik er pas wat bij zetten en dan ook alleen als er heel veel ruimte is.
Ik heb haar inmiddels wel op Valeriaan staan.
) Furst schreef:Ik zou haar ook nog niet opgeven hoor. Dat hengstige, ja, dat is lastig maar kan de verkoper niet aan doen.
als ze altijd apart heeft gestaan en opeens ziet ze anderen tijdens het eten, dan kunnen ze zomaar vuil worden. Ik weet natuurlijk niet hoe extreem het is, maar vervelend is het wel. Het is alleen geen reden voor ontbinden van koop. Niet samen staan is ook heel vervelend, ik zou oom zeker balen, ook van het niet willen laden, al is dat met een cursus ook vaak zo opgelost (ik heb heel lastige laders gehad en kan ze nu allemaal alleen laden).
laten we zeggen de filmpjes die ik heb gezien is het een bovengemiddeld paard. Dus als ze rontgen goed is zou je kunnen overwegen om haar te verkopen via een GP stal ofzo, want dat paard is wel echt heel goed.
Ook al koop je particulier. Ik ben benieuwd, want deze 'gebreken', vallen niet onder de 'standaard' gebreken zoals een kreupelheid, luchtzuigen , kribbenbijten etc. Wel heel zonde want het is wel echt een heel erg goed paard.