[VOLG] Stal de Bonte Dijk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mer1980

Re: [VOLG] Stal de Bonte Dijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 08:34

Ik heb ook een bonte b*tch en kan zeker niet zomaar een paard erbij zetten, zelfs het veulen van haar grote vriendin heeft ze geprobeerd te vermoorden terwijl haar vriendin de enige is die erbij kan staan. := ik heb echt weken lang een draadje ertussen en zodra mevrouw hengstig is dan kan ik er pas wat bij zetten en dan ook alleen als er heel veel ruimte is.

nieky1993

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 08:48

Ik heb hier een merrie staan die andere merries nog net niet probeert te vermoorden. Zij kan alleen met ruinen staan. Heb je wellicht al een ruin geprobeerd of heb je die optie daar toe?

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-25 10:51

Mh dit geeft de burger nog niet zoveel moed haha. Ik heb alleen maar merries en Casper (veulen, hengstje). Ze zal het wel met deze paarden moeten doen maar ik ben bang dat het pas het voorjaar wordt wanneer ze de wei op kunnen en de ruimte hebben.

Furst

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-25 15:28

Heeft echt tijd nodig.. Wij hebben fjorden. De laatste die er bij is gekomen heeft mijn vriend een keer gebeten voor hooi. Serieus gebeten. Had de vorige eigenaar ook wel verteld met hooi dat ze niet zo lief was. Ze laat zich wel wegjagen door de rest, maar nu gaat het na 2,5 maand eindelijk iets beter en word het al meer een kudde.